آموزش و تمرین بدنسازی، یوگا و… در منزل با Sworkit Personal Trainer

Sworkit Personal Trainer اپلیکیشنی در زمینه‌ی ورزش‌های خانگی است که به کمک آن می‌توانید حتی در صورتی که فرصت رفتن به باشگاه‌های ورزشی را ندارید، بدن خود را روی فرم نگه دارید.

موبنا – آیا به داشتن یک استایل زیبا و مناسب علاقه دارد یا خیر؟ این سوالی است که محال است آن را از کسی بپرسید و با جواب خیر رو به رو شوید. همه‌ی ما به داشتن بدنی ایده‌آل و مناسب علاقه‌مندیم؛ اما تنها درصد کمی فرصت، انگیزه یا اراده‌ی رفتن به یک باشگاه ورزشی را داریم که همین موضوع باعث شده است تا داشتن یک استایل ورزشی، برای بسیاری از افراد تنها در حد یک خیال باقی بماند. Sworkit Personal Trainer اپلیکیشنی عالی برای چنین افرادی است که به هر دلیل امکان رفتن به باشگاه ورزشی را ندارند. توسط این برنامه یک مربی خانگی را اختیار خواهید داشت که به کمک آن می‌توانید حرکت‌های مورد نیاز بدن را در طول روز و طی یک برنامه‌ی منظم و روزانه انجام دهید تا به استایل مورد نظر خود، نزدیک و نزدیک تر شوید.

sworkit2 7c450

این برنامه از زبان فارسی برخوردار نیست، اما خوشبختانه تمام حرکات موجود در خود را به صورت انیمیشن‌های تصویری به شما نمایش خواهد داد و حتی اگر از زبان انگلیسی یا دانش اولیه‌ی ورزش و حرکت‌های آن اطلاع خاصی نداشته باشید، به لطف این انیمیشن‌های تصویری می‌توانید حرکات را آموزش ببینید و به انجام آن‌ها بپردازید. نکته‌ای که Sworkit Personal Trainer را بسیار ارزشمند می‌کند پشتیبانی آن از چندین ورزش مختلف مانند بدنسازی، یوگا و … است که هر کدام دارای آموزش‌های تصویری و برنامه‌های زمان‌بندی شده هستند که می‌توانید با پیروی از آن‌ها، در ورزش مورد نظر خود پیشرفت چشمگیری کنید. در صورت تمایل می‌توانید از طریق لینک زیر این برنامه را دریافت کنید.

آموزش و تمرین بدنسازی، یوگا و... در منزل با Sworkit Personal Trainer آموزش و تمرین بدنسازی، یوگا و... در منزل با Sworkit Personal Trainer

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا