تغییر مالکیت ۱۶۷ میلیون ورقه بهادار در فرابورس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) ، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله ۱۹ میلیون و ۲۹۰ هزار سهم به ارزش ۶۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با کاهش ۲.۴ درصدی روی ۷۳۸.۳۱ واحد ایستاد. امروز بیشترین افزایش قیمت …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) ، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله ۱۹ میلیون و ۲۹۰ هزار سهم به ارزش ۶۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با کاهش ۲.۴ درصدی روی ۷۳۸.۳۱ واحد ایستاد. امروز بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های پالایش نفت شیراز، زرین معدن آسیا و بیمه سامان بود و سهام شرکت‌های پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت شیراز بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص آیفکس داشت.
از سوی دیگر، شرکت‌های نیرو سرمایه، مرجان‌کار و بانک گردشگری با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شد.
بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله ۴۴ هزار و ۳۷۰ ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری نسیم با خرید و فروش ۹۲ هزار و ۱۰۰ سهم اختصاص یافت.
نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت در پایان معاملات امروز متوقف شد.

دکمه بازگشت به بالا