معرفی مجله eVolo (+عکس)

eVolo یک ژورنال معماری و طراحی با تمرکز بر پیشرفت‌های تکنولوژی و طرح‌های خلاقانه قرن ۲۱ ام است. هدف eVolo انتشار و بررسی پیشروترین ایده‌های ارائه شده در سراسر دنیا است. این مجله رسانه‌ای با پیگیری اخبار، رخدادها و پروژه‌های مدرن به کشف حقایق درباره آینده صنعت طراحی می‌پردازد.

موبنا؛ علی مهدوی – هر ساله یک مسابقه به نام آسمان خراش (Skyscraper) توسط eVolo برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که از سال ۲۰۰۶ کار خود را آغاز کرده است و یکی از معتبرترین مسابقات برای معماری خلاقانه در جهان است. شرکت‌کنندگان مسابقه معمولاً از قشر معماران، دانش آموزان، مهندسان، طراحان و هنرمندان از سراسر جهان هستند.

معرفی مجله eVolo (+عکس)

در این مسابقات ایده‌های برتر برای طراحی آسمان خراش‌ها با بکارگیری از تکنولوژی‌ها، مواد، برنامه‌ها، هنرها و چیدمان‌های جدید انجام می‌شود و همچنین مطالعاتی در زمینه جهانی شدن طرح‌ها و سازگاری با محیط زیست صورت می‌گیرد. این مسابقه محلی برای بحث و گفتگو است که رابطه بین آسمان خراش‌ها و طبیعت، آسمان خراش‌ها و جامعه، و آسمان خراش‌ها و شهر را بررسی می‌کند.

معرفی مجله eVolo (+عکس)

شرکت کنندگان باید به پیشرفت تکنولوژی، سیستم‌های پایدار و ایجاد روش‌های معماری جدید شهری برای حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرهای معاصر توجه داشته باشند. از جمله کمبود منابع طبیعی و زیرساخت‌ها و شاخص‌های افزایش ساکنان، آلودگی، اختلاف طبقاتی و گسترش غیر قابل پیش بینی شهری.

معرفی مجله eVolo (+عکس)

هیچ محدودیتی در رابطه با مکان، برنامه یا اندازه طراحی‌ها وجود ندارد و حداکثر آزادی برای شرکت کنندگان فراهم می‌شود تا بتوانند پروژه خود را بدون محدودیت و به شکل خلاقانه پیش بگیرند.

معرفی مجله eVolo (+عکس)

مجله eVolo متعهد به ادامه تحریک تخیل طراحان در سراسر جهان است. متفکرانی که می‌خواهند بحث ها و گفتمان معماری جدید را در زمینه‌های اقتصادی، زیست محیطی، فکری و ادراکی تعریف کنند که می‌تواند در نهایت تغییراتی در آسمان خراش‌های معاصر، تأثیر آن در برنامه ریزی شهری و بهبود شیوه زندگی ایجاد کند.

معرفی مجله eVolo (+عکس)

در نهایت اسامی برندگان و طرح آن‌ها توسط eVolo و چند نشریه بین المللی دیگر چاپ و منتشر خواهد شد. علاوه بر این‌ها، eVolo نتایج مهمترین مسابقات معماری آنلاین و نشریات طراحی و رسانه‌های عمومی مانند انتشارات هافینگتن پست و وال استریت ژورنال را پوشش می‌دهد.

معرفی مجله eVolo (+عکس)

معرفی مجله eVolo (+عکس)

معرفی مجله eVolo (+عکس)

معرفی مجله eVolo (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا