تنظیم دمای محیط با ترموستات رومیزی! (+عکس)

ترموستات رومیزی Stratum برای افرادی مثل کارمندان اداری امکانی را فراهم می‌کند که از طریق اعمال حرارت یا سرمای مستقیم به دمای دلخواه محیط خود برسند. البته این فقط یک طرح مفهومی از دستگاه Stratum می‌باشد.

موبنا؛ علی مهدوی – در بسیاری از دفاتر اداری اختلاف بر سر تنظیم دمای ترموستات دیده می‌شود و برخی از افراد به طور روزانه از گرمای محیط کار رنج می‌برند و ثابت شده است که کار در محیطی داغ‌تر یا سردتر از دمای مدنظر شخص روی شادی، سلامتی و بهره‌وری تأثیر می‌گذارد. در واقع این ایده Elkington، طراح Stratum از همین جا پدید آمد.

تنظیم دمای محیط با ترموستات رومیزی! (+عکس)

هنگامی که شما مچ دست خود را روی یک شیر سرد برای خنک شدن قرار می‌دهید یا دستان خود را در اطراف یک لیوان گرم نگه می‌دارید، بدن شما به راحتی در یک محیط ناراحت کننده احساس راحتی می‌کند. این ترفند به این معناست که Stratum می‌تواند در طیف وسیعی از درجه حرارت اداری، با کسری از انرژی و بدون تأثیر بر روی کسانی که در اطراف شما هستند، احساس راحتی برای شما فراهم کند.

تنظیم دمای محیط با ترموستات رومیزی! (+عکس)

این دستگاه به عنوان یک وسیله شخصی و کم قدرت برای تنظیم دما یا تهویه مطبوع طراحی شده است. برخلاف برخی رومیزی‌ها که بخش زیادی از میز را اشغال می‌کنند، Stratum دارای یک طراحی جمع و جور و قابل حمل است. این وسیله قبل از صفحه کلید روی میز قرار می‌گیرد تا کاربر هنگام کار با رایانه از طریق اعمال سرما یا گرمای مستقیم به ساعد و مچ دست خود احساس راحتی کند.

تنظیم دمای محیط با ترموستات رومیزی! (+عکس)

پد دستگاه توسط یک لایه پلیمری محافظت می‌شود تا از سوزاندن تصادفی جلوگیری شود. فناوری انتشار گرمای آن به گونه‌ای است که دارای مزایای سلامتی است و برای درمان RSI نیز مفید می‌باشد.

تنظیم دمای محیط با ترموستات رومیزی! (+عکس)

مهم‌تر از همه، سیستم کنترل دمای پیشرفته درون این دستگاه به شکل یکپارچه طراحی شده است و فن‌هایی در هر دو طرف به طور خودکار برای حفظ دمای مورد نظر محیط اطراف شما عمل می‌کند. در تنظیمات آن سه حالت ایده‌آل حرارت، خنک کننده و حالت خنثی وجود دارد و شما می‌توانید دمای دلخواه خود را در آن تعیین کنید. اگر شما نیاز به استفاده کامل از فضای میز خود دارید ، به سادگی آن را رول کرده و درون کیف خود قرار دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا