کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس)

موبنا؛ علی مهدوی – این وسیله دارای سه کانکتور Lightning و microUSB و USB-A برای اتصال به گوشی هوشمند، تبلت و رایانه می‌باشد. بنابراین با iOS ، دستگاه‌های Android OTG و رایانه‌های با ویندوز، OSX یا لینوکس کار می‌کند. به عبارت دیگر یک کانکتور واحد است که هر دستگاهی با آن منطبق می‌شود. چه برای اتصال هارد اکسترنال به لپ‌تاپ و چه برای شارژ گوشی تلفن همراه با شارژر USB فقط به یک کابل واحد نیاز دارید.

ابعاد آن ۱ × ۶.۱ × ۲.۴ سانتی‌متر می‌باشد. همانطور که در تصاویر نشان داده شده، این دستگاه بسیار سبک وزن و فوق العاده جمع و جور است. وزن این کارت ریدر تنها حدود ۱۸ گرم است و به خاطر کوچکی و قابلیت حمل آسان بهترین انتخاب برای اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتالی شما در هر لحظه و هر کجاست.

همچنین از این دستگاه به منظور افزایش ظرفیت گوشی‌های هوشمند و یا تبلت هم می‌توان بهره برد. بدین شکل که عکس‌ها و ویدیوهای خود را از یک دوربین به گوشی هوشمند خود منتقل می‌کنید تا بتوانید آن‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، برنامه سفارشی آن شما را قادر به مدیریت عکس‌ها و فیلم‌های خود می‌کند. ویژگی رمز عبور و اثر انگشت آن نیز، اطلاعات شما را از دسترسی غیر مجاز حفظ می‌کند.

این کارت‌خوان چندمنظوره با قیمت حدود ۹۰ هزار تومان در بازار جهانی فروخته می‌شود.

خروج از نسخه موبایل