کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس)

این دستگاه یک کارت خوان چند منظوره با طراحی بسیار فشرده است که علاوه بر قابلیت‌های متنوع، ظاهری بسیار ساده و در عین حال زیبا دارد.

موبنا؛ علی مهدوی – این وسیله دارای سه کانکتور Lightning و microUSB و USB-A برای اتصال به گوشی هوشمند، تبلت و رایانه می‌باشد. بنابراین با iOS ، دستگاه‌های Android OTG و رایانه‌های با ویندوز، OSX یا لینوکس کار می‌کند. به عبارت دیگر یک کانکتور واحد است که هر دستگاهی با آن منطبق می‌شود. چه برای اتصال هارد اکسترنال به لپ‌تاپ و چه برای شارژ گوشی تلفن همراه با شارژر USB فقط به یک کابل واحد نیاز دارید.

کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس)

ابعاد آن ۱ × ۶.۱ × ۲.۴ سانتی‌متر می‌باشد. همانطور که در تصاویر نشان داده شده، این دستگاه بسیار سبک وزن و فوق العاده جمع و جور است. وزن این کارت ریدر تنها حدود ۱۸ گرم است و به خاطر کوچکی و قابلیت حمل آسان بهترین انتخاب برای اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتالی شما در هر لحظه و هر کجاست.

کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس)

همچنین از این دستگاه به منظور افزایش ظرفیت گوشی‌های هوشمند و یا تبلت هم می‌توان بهره برد. بدین شکل که عکس‌ها و ویدیوهای خود را از یک دوربین به گوشی هوشمند خود منتقل می‌کنید تا بتوانید آن‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، برنامه سفارشی آن شما را قادر به مدیریت عکس‌ها و فیلم‌های خود می‌کند. ویژگی رمز عبور و اثر انگشت آن نیز، اطلاعات شما را از دسترسی غیر مجاز حفظ می‌کند.

کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس)

این کارت‌خوان چندمنظوره با قیمت حدود ۹۰ هزار تومان در بازار جهانی فروخته می‌شود.

کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس) کارت خوان چندمنظوره با طراحی جمع و جور! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا