نگاهی به تحولات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

افزایش روزافزون شبکه‌ها، برنامه‌ها و ابزارهایی با قابلیت اتصال به اینترنت باعث شده است تا استفاده از تلویزیون‌های هوشمند معمولی بیش از حد پیچیده شود.

موبنا – البته تلویزیون‌های QLED جدید سامسونگ تلاش کرده است با ایجاد یک تجربه واحد، استفاده از خود تلویزیون و یا حرکت بین دستگاه‌ها و خدمات مختلف را برای کاربر بسیار ساده کند.
بهبود رابط کاربری در این محصولات باعث می‌شود دسترسی به بخش محتوا و تنظیمات دستگاه از صفحه اصلی تلویزیون فراهم شود. در عین حال کنترل از راه دور چندمنظوره این سری از محصولات سامسونگ به اسم One Remote نیز بصورت خودکار دستگاه‌های وصل شده به تلویزیون را شناسایی کرده و برای نمایش هرکدام آیکون‌های آشنایی را استفاده می‌کند. از این طریق شما تنها با استفاده از ریموت تلویزیون می‌توانید تمامی دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را کنترل کنید. این یعنی یک ریموت کنترل به جای چندین ریموت کنترل، همچنین قابلیت‌های سرگرمی تلویزیون‌های QLED نیز کاملا هوشمند و ساده بوده و تجربه دیدار زیبایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که واقعا با سبک زندگی همان کاربر سازگاری کامل دارد.
تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ برخلاف تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌تر از قابلیت‌های سخت‌افزاری پیشرفته‌تری چون CPU با سرعت پردازش و RAM با حجم بالار برخوردار هستند. این به معنی قابلیت نصب و اجرای اپلیکیشن‌های گرافیکی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر در نسل جدید است.
در ادامه روند تحولات محصولات سامسونگ از تلویزیون‌های هوشمند معمولی تا نسخه‌های نهایی سری QLED را بصورت یک اینفوگرافی به شما نشان داده‌ایم:

نگاهی به تحولات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا