مقایسه دو گوشی هوشمند جدید هوآوی Honor 7C و Honor 7A

هوآوی گوشی‌های Honor 7C و Honor 7A را به ترتیب در مارس و آوریل ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرد که مهمترین تفاوت های میان این دو گوشی هوشمند را در این گزارش بررسی میکنیم.

موبنا – در دنیای امروز که داشتن گوشی هوشمند از الزامات مهم برای دسترسی سریع به خدمات، افراد و اخبار است و از جمله لوازم تسهیلات ضروری در زندگی محسوب می شود، معرفی یک گوشی هوشمند با عملکرد عالی و همچنین قیمت مقرون به‌صرفه یک ایده راه گشا برای بسیاری از مردم خواهد بود.

در این گزارش به معرفی و مقایسه دو گوشی هوشمند جدید هوآوی یعنی Honor 7C و Honor 7A می پردازیم که با قابلیت های فراوان و البته هزینه کم، به‌تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

هوآوی گوشی‌های Honor 7C و Honor 7A را به ترتیب در مارس و آپریل ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرد. بهره‌مندی از قابلیت‌های بی‌نظیر در کنار قیمت پایین، در فاصله زمانی کوتاه این دو گوشی را به گزینه‌های محبوب کاربران در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

مقایسه دو گوشی هوشمند جدید هوآوی Honor 7C و Honor 7A

Honor 7C هوآوی

ابتدا به معرفی Honor 7C می‌پردازیم. صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۵.۹۹ اینچ است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن حدود ۷۶.۳ درصد است. این گوشی مجهز به قابلیت قفل گشایی با چهره است که طبق ادعای هوآوی، سرعت تشخیص چهره آن بیشتر از آیفون ایکس است و این قابلیت برای یک گوشی ارزان قیمت بسیار ایده آل محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از ۱۰۲۴ نقطه مختلف از صورت شما نقشه برداری می‌کند و از این منظر می توان گفت تشخیص چهره قدرتمند و کم نقصی دارد.

گوشی مذکور دارای دو دوربین پشت و یک دوربین جلو است. دوربین های اصلی با وضوح ۱۳ و ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی با وضوح ۸ مگاپیکسل به شما در ثبت خاطرات، لحظه‌ها و صحنه‌های زیبای زندگی کمک میکنند. همچنین، دوربین‌های اصلی و سلفی مجهز به فلش ال‌ای‌دی هستند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت است که درگاه آن در پشت گوشی تعبیه شده است. روی این گوشی هوشمند آخرین نسخه سیستم عامل اندروید موسوم به «اندروید ۸.۰ اوریو» نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده میان‌رده «اسنپدراگون ۴۳۰» با هشت هسته پردازشگر، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت، قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. این گوشی هوشمند در دو مدل ساخته شده است که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی، یا با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی عرضه می‌شود.

مقایسه دو گوشی هوشمند جدید هوآوی Honor 7C و Honor 7A

Honor 7A هوآوی

از سوی دیگر گوشی Honor 7A اندکی ارزان‌تر از مدل دیگر عرضه شده و صفحه نمایش آن نیز کمی کوچکتر یعنی ۵.۷ اینچ است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن دستگاه ۷۵.۴ درصد است. این گوشی یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی دارد که به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل هستند. در این مدل نیز هر دو دوربین اصلی و سلفی مجهز به فلش ال‌ای‌دی هستند. سیستم عامل این گوشی هوشمند نیز آخرین نسخه اندروید است. این محصول در دو مدل با رم‌های ۲ و ۳ گیگابایتی ساخته شده است که حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را شامل می‌شود و در عین حال از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشیتبانی می‌کند. پردازنده هشت هسته‌ای این محصول از نوع «اسنپدراگون ۴۳۰» است و این گوشی هوشمند نیز از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

در مجموع، با توجه به قیمت پایین هر دو گوشی و قابلیت های نزدیک به هم، افراد می توانند طبق نیازها و علایق شخصی هر یک از این دو گوشی را انتخاب و در کنار صرفه جویی در هزینه های اضافی، از عملکرد سریع و راحت آنها بهره کافی ببرند.

مقایسه دو گوشی هوشمند جدید هوآوی Honor 7C و Honor 7A

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا