گردبادی برای نظافت خانه

ورود جاروبرقی‌ به خانه‌های ما بساط جاروهای سنتی و گردوخاک ناشی از کشیده شدن آنها روی فرش و سطح خانه را جمع کرد. خیلی از ما خوشحال از اینکه دیگر لازم نیست برای جارو کردن خانه مدت زیادی در حالت خم شده قرار بگیریم، مشکلات و نقاط ضعف این جاروهای جدید را نادیده گرفتیم.

موبنا – شاید مدت‌ها وقت لازم بود تا از آن شعف اولیه عبور کنیم و متوجه شویم که خیلی از مدل‌های جاروبرقی آنقدر مکش ضعیفی دارد که برای جمع کردن تکه‌های کوچک اشغال روی فرش باید چندبار دهانه جارو را روی آن بکشیم یا حتی در برخی موارد مجبور بودیم سری جاروبرقی را جدا کنیم و لوله کوتاه‌تر را مستقیما روی آن تکه آشغال بگیریم تا به داخل جاروبرقی کشیده شود.
کیسه‌های جاروبرقی هم که قصه پرغصه‌ دیگری بود. چه کیسه‌های یک‌بار مصرف که همیشه‌ باید نگران می‌بودیم بی‌موقع تمام نشود و وقتی هم که تمام می‌شد باید دربه‌در به دنبال فروشگاهی می‌گشتیم که کیسه مناسب مدل جارو برقی ما را داشته باشد و چه کیسه‌های دایمی که خالی کردن‌شان خودش یک مشکل بود. بعد از مدتی هم گردوخاک داخل‌شان آنقدر فشرده و سفت می‌شد که فقط با شستشو با دست می‌شد دوباره تا حدی آن را قابل استفاده کرد.
تلاش‌های زیادی برای حل این مشکلات در مدل‌های مختلف جاروبرقی شد. اما جذاب‌ترین راه‌حل را می‌شود در مدل پرنس (Prince) سامسونگ دید. این جارو برقی از یک فناوری نوآورانه استفاده می‌کند که از گردبادهای طبیعی الهام گرفته شده. گردبادی که فقط تکه‌های آشغال و گردوخاک را از روی فرش‌ها و سطح خانه‌تان بلند می‌کند و داخل محفظه این جارو قرار می‌دهد.
بله درست شنیدید محفظه جاروبرقی! دیگر خبری از کیسه، چه یک‌بار مصرف و چه دایمی نیست. فقط یک محفظه شیشه‌ای که حتی جمع شدن و فشرده شدن زباله‌ها و گردوخاک را می‌توانید از بیرون ببینید. این یعنی اگر یکی از گوشواره‌هایتان را گم کردید و مطمن نبودید که آن را اشتباها جارو کرده‌اید یا خیر، نیازی به خالی کردن پردردسر کیسه‌های قدیمی و پر شدن همه جا از گردو‌خاک نیست. می‌توانید براحتی داخل محفظه را ببینید و اگر گوشواره آنجا بود کافی‌ست مخزن را از جا بیرون بکشید. دسته آن را مثل یک جام توی دستتان نگه دارید، درپوش را بردارید و آن را در جایی که دوست دارید خالی و گوشواره‌تان را جدا کنید.
صدای شدید موتور جاروبرقی یکی دیگر از مشکلات همیشگی استفاده از آن بود. این صدا خیلی از اوقات آنقدر زیاد بود که در آپارتمان‌ها حتی همسایه‌ها از هم می‌خواستند جاروبرقی را در ساعت‌های استراحت روشن نکنند. اما دقیقا در نقطه مقابل، جاروبرقی پرنس سامسونگ قرار دارد. این مدل آنقدر بی‌سروصدا کار می‌کند که تا وقتی نزدیکش نباشید متوجه روشن بودن موتور آن نمی‌شوید.
همچنین جاروبرقی پرنس سامسونگ در مقایسه با مدل‌های مشابه موجود تا ۲۵ درصد سبک‌تر است. این یعنی جدا از وجود دو چرخ بزرگ که حرکت جاروبرقی را با کم‌ترین اشاره شما ممکن می‌کند، وزن کم این جاروبرقی هم باعث می‌شود حتی اگر جایی مانند پله‌ها مجبور به بلند کردن آن بودید، هیچ فشاری به عضلات‌ کمرتان وارد نشود.
و در آخر اینکه یکی از سختی‌های تمیزکاری خانه این است که اول خانه را جارو و بعد گرد‌گیری کنیم یا برعکس. اینجاست که فناوری CycloneForce یا همان نیروی گردبادی است که به کمک شما می‌آید. با این فناوری چیزی شبیه به گردباد داخل محفظه جاروبرقی ایجاد می‌شود که از یک طرف زباله‌های ریز و درشت را از هم تفکیک می‌کند و از طرف دیگر گردوخاک را هم کاملا جمع و فشرده می‌کند. به این ترتیب فیلتر هوای جاروبرقی هم پاکیزه‌تر می‌ماند و هوایی که از جارو خارج می‌‌شود کاملا تصفیه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا