پیش بینی وضعیت آب و هوا با ForecaWeather

ForecaWeather اپلیکیشنی فوق‌العاده برای آگاهی از وضعیت آب و هوا در مناطق مختلف است که با پشتیبانی از آب و هوای کشور ایران و شهر‌های مختلف آن، به یک گزینه‌ی کاربردی برای کاربران تبدیل شده است.

موبنا – معمولا اپلیکیشن‌های هواشناسی در گوشی‌های موبایل از الگوریتم‌های مشابهی برای پیش‌بینی وضع هوا استفاده می‌کنند و شاید رقابت اصلی در بین این برنامه‌ها را نتوان دقت یا درستی پیش بینی‌ها دانست؛ چرا که به دلیل استفاده از روش‌های مشابه و حتی شاید یکسان، نتایج خروجی این برنامه‌ها بسیار نزدیک به هم بوده و چندان نمی‌توان به برتری یکی از آن‌ها بر دیگری تکیه کرد. بنابراین موارد دیگری برای تعیین گزینه‌ی برتر در بین این اپلیکیشن‌ها خودنمایی می‌کنند که ظاهر و رابط کاربری، مهمترین آن‌ها است. ForecaWeather از محیطی فوق‌العاده شیک و ساده برخوردار است؛ به طوری که کاربر حس خوبی را در حین کار با اپلیکیشن خواهد داشت.

 

پیش بینی وضعیت آب و هوا با ForecaWeather

تمامی بخش‌ها از جمله انتخاب شهر، پیش‌بینی‌ها و تعیین پارامتر دما بین سلسیوس، کلوین و… به طور کاملا منظم و گویا در اختیار کاربر قرار گرفته‌اند که همین امر باعث آن شده است که علی‌رغم انگلیسی بودن این اپلیکیشن، کار با آن حتی برای کاربران تازه کار نیز ممکن باشد. مورد دیگری که در ForecaWeather وجود دارد امکان پیش‌بینی وضع هوا در روزهای آینده است. بعضی از اپلیکیشن‌های هواشناسی تنها به نمایش دما و دیگر مشخصات جوی در روز استفاده و نهایتا یک روز بعد می‌پردازند که ForecaWeather از این قاعده مستثنا بوده و قادر است تغییرات آب و هوایی را تا ۱۰ روز آینده نیز به شما نمایش دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

پیش بینی وضعیت آب و هوا با ForecaWeather

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا