بازی موبایل Plastiland؛ دنیای خمیری

Plastiland یکی از بازی‌های جدید و جذاب گوشی‌های موبایل است که در آن با محیطی جذاب و خمیری به همراه کاراکترهای خنده دار مواجه خواهید بود.

موبنا –  Plastiland یا سرزمین خمیری یکی از متقاوت‌ترین بازی‌هایی است که در چند وقت اخیر برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. این بازی به جای آنکه سراغ گرافیک‌های کارتونی و یکنواخت شده‌ای که در هر بازی موبایلی شاهد آن هستیم برود طراحی خمیری را برای خود انتخاب کرده است که محیطی شبیه به کارتون‌های Shaun The Sheep یا پت و مت معروف را رقم زده است. این موضوع ممکن است در ابتدا چندان جالب به نظر نرسد و حتی بسیاری از کاربران را نیز از دانلود و نصب بازی منصرف کند اما اگر تنها چند دقیقه تجربه‌ی بازی کردن با آن را کسب کنید متوجه خواهید شد که با یکی از جالب‌ترین بازی‌های ساخته شده در ماه‌های اخیر مواجه هستید. این بازی که از گرافیک بسیار عالی و چشم نوازی برخوردار است برای رده سنی بالای ۳ سال منتشر شده است و خوشبختانه کودکان شما نیز می‌توانند به انجام آن بپردازند. محیط بازی و کاراکترهای جذابی که عاشق آن‌ها خواهید شد به نوعی طراحی شده‌اند که بدون شک توجه کودکان را به خود جلب خواهند کرد و می‌تواند ساعت‌ها و حتی روزها آن‌ها را مشغول به خود نگه دارد.

بازی موبایل Plastiland؛ دنیای خمیری

موسیقی متن بازی نیز مانند گرافیک آن در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد به طوری که علاوه بر آنکه بار طنز بازی را افزایش داده است باعث عدم یکنواخت شدن مسیر بازی نیز شده است. کیفیت این موسیقی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و گوش دادن آن در هندزفری برخلاف بسیاری از عناوین دیگر آزاردهنده نخواهد بود. در Plastiland شما به ۳ جهان مختلف و ۴۸ مرحله دسترسی خواهید داشت که در هر مرحله وظیفه گذراندن یک مسیر مشخص شده و رسیدن به مقصد را خواهید داشت. در این بازی کنترل چند کاراکتر در دستان شما است که در هر لحظه می‌توانید بین آن‌ها سوئیچ کنید. در بازی موانع و بخش‌های بسیاری وجود دارد که تنها توسط یکی از این کاراکترها قابل عبور خواهد بود از همین رو باید کنترل این کاراکترها را در دست داشته باشید تا در زمان‌های مناسب سریعا اقدام به تعویض آن‌ها کنید. Plastiland در پلت‌فرم اندروید در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی رایگان تنها یکی از ۳ جهان بازی قابل استفاده خواهد بود. این بازی با حجم ۴۷ مگابایت در اندروید و ۴۴ مگابایت در آی‌او‌اس منتشر شده است و برای اجرای آن به ترتیب نیازمند نسخه‌ی ۲.۳.۳ و ۷.۱ این پلت‌فرم‌ها خواهید بود. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Plastiland روی لینک زیر کلیک کنید:

توجه: Plastiland در iOS فاقد نسخه رایگان است.

بازی موبایل Plastiland؛ دنیای خمیری بازی موبایل Plastiland؛ دنیای خمیری

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا