فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان آغاز شد

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تامین نیاز مشتریان به خودرو های کار سبک، فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان را از امروز یکشنبه بیست و ششم فرودین ماه و در سال حمایت از کالای ایرانی آغاز کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، این گروه صنعتی که همواره حامی تولید خودرو با نشان ایرانی بوده، شرایط ویژه ای برای خریداران خودروهای ایرانی به صورت نقدی و اعتباری و با قیمت های سال ۹۶ و بدون افزایش قیمت فراهم کرده است. طرح فروش مذکور تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
همچنین، فروش نقدی وانت آریسان دوگانه سوز (با احتساب تخفیف) با قیمت ۲۷ میلیون ۲۷۴ هزار تومان و موعد تحویل ۱۵ روزه است و این خودرو در طرح فروش اعتباری، با پیش پرداخت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مابقی درقالب یک چک شش ماهه، دو چک شش ماهه، چهار چک شش ماهه، شش چک شش ماهه و هشت چک شش ماهه عرضه می شود.
متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه بیست و ششم فروردین ماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.
گفتنی است، در روش فروش اعتباری، صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا