اجرای همزمان برنامه ها به صورت شناور با Floating Apps

Floating Apps اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید چندین اپلیکیشن را به طور همزمان و به صورت پنجره‌های شناور اجرا کنید.

موبنا – در گوشی‌های جدید بازار و به خصوص گوشی‌های سامسونگ، امکان جذابی با عنوان Multitasking وجود دارد که به لطف آن می‌توانید دو برنامه را به صورت همزمان اجرا کرده و با تقسیم شدن صفحه‌ی نمایش به دو بخش مساوی، هر دو برنامه را به طور همزمان در اختیار داشته باشید. این ویژگی کاربردهای فراوانی دارد که قطعا خود شما نیز می‌توانید ده‌ها مورد از آن‌ها را تصور کنید. اما همانطور که گفته شد این ویژگی در گوشی‌های نسبتا جدید وجود دارد و گوشی‌های تولید سال‌های گذشته، چنین امکانی را به طور پیش فرض ندارند. Floating Apps اپلیکیشنی است که به کمک آن می‌توانید این ویژگی کاربردی را، برای گوشی‌هایی که از این امکان پشتیبانی نمی‌کنند فعال کنید.

 

اجرای همزمان برنامه ها به صورت شناور با Floating Apps

Floating Apps انوع امکانات ضروری مانند شماره گیر، کانتکت‌ها، ماشین حساب، مرورگر و … را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید بنا بر نیاز خود، هر کدام را که مایل بودید به صورت یک پنجره‌ی شناور اجرا کرده، و در پس زمینه به انجام کار یا اجرای برنامه‌ی دیگری بپردازید. البته Floating Apps مانند گوشی‌هایی که این ویژگی را به صورت پیش فرض دارند، اپلیکیشن‌های اصلی شما را اجرا نمی‌کند بلکه موارد مهمی که به آن‌ها اشاره شد را درون خود و به صورت بهینه آماده سازی کرده است به این معنا که اپلیکیشن‌های اجرا شده‌ی شناور، همگی بخشی از زیرمجموعه‌ی Floating Apps هستند که البته موضوع چندان مهمی نیست چرا که با وجود مختلف بودن برنامه‌های این اپلیکیشن نسبت به برنامه‌های نصب شده در گوشی شما، کاربردها و امکانات یکسانی را در اختیار خواهید داشت. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اجرای همزمان برنامه ها به صورت شناور با Floating Apps

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا