بازی موبایل Bowling King؛ مسابقات بولینگ

Bowling King یکی از بازی‌های جذاب اندروید و آی‌او‌اس است که در آن می‌توانید به طور انفرادی یا آنلاین پا به مسابقات هیجان‌انگیز بولینگ بگذارید.

موبنا – MiniClip یکی از نام‌های آشنا برای گیمرهای قدیمی است که در شروع کار با بازی‌های جذاب تحت وب خود توانسته بود به یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین تیم‌های بازی سازی تبدیل شود. بعد از گسترده شدن استفاده‌ها از گوشی‌های هوشمند این تیم به سراغ بازی سازی برای موبایل‌ها آمد و در این موضوع نیز همانند بازی‌های تحت وب موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد. Bowling King یکی از بهترین بازی‌های این تیم برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که همانطور که از نام آن مشخص است به سراغ مسابقات هیجانی بولینگ رفته است. البته بولینگ به آن اندازه‌ای که در کشورهای خارجی طرفدار دارد در ایران محبوب نیست اما با این وجود کاربران بسیاری هستند که آن را یکی از بهترین تفریحات خود می‌دانند و مطمئنا به نسخه‌ی مجازی آن نیز “نه” نخواهند گفت. Bowling King نیز انصافا بازی بسیار جذاب و لذت‌بخشی است که در میان انبوه عناوینی که از بولینگ در مارکت‌ها وجود دارد موفق به ارائه‌ی یک استاندارد عالی و لذت‌بخش از این سری بازی‌ها شده است.

بازی موبایل Bowling King؛ مسابقات بولینگ

نحوه‌ی انجام بازی بسیار ساده طراحی شده است به طوری که تنها وظیفه‌ی شما کشیدن انگشت خود به سمت میله‌ها است. هرچه این امر را با دقت بیشتری انجام دهید مسیر توپ و قدرت پرتاب آن نیز مناسب‌تر خواهند بود. Bowling King در دو حالت انفرادی و چند نفره قابل انجام است که بخش چند نفره‌ی آن به برقرار بودن ارتباط اینترنتی نیاز دارد تا به صورت آنلاین قادر باشید با بازیکنانی از سرتاسر دنیا بازی کنید. در این بازی شما به بیش از ۶۰ مدل توپ و ۲۵ میله‌ی متنوع دسترسی خواهید داشت که با گذر از مراحل و کسب امتیازهای جانبی می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. سالن‌هایی که بازی در آن صورت می‌گیرد نیز بسیار خیره کننده و جذاب طراحی شده‌اند و به نقل از توضیحات بازی در پلی‌استور سعی شده است تا از بهترین سالن‌های بولینگ در دنیا همچون سالن‌های Las Vegas, New York, Sydney, Paris و‌… ایده برداری شود. این بازی با حجم ۴۶ مگابایت در اندروید و ۱۰۰ مگابایت در آی‌او‌اس منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۲.۳ و ۶ این دو پلت‌فرم نیاز خواهد داشت. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Bowling King روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی موبایل Bowling King؛ مسابقات بولینگ بازی موبایل Bowling King؛ مسابقات بولینگ

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا