ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)

شرکت Alpina که در ژنو سوئیس مستقر است، یک ساعت جدید را با عنوان ساعت هوشمند AlpinerX ساخته است که به طور خاص برای سفر و گردش طراحی شده است و با نرم‌افزار همراه خود که از iOS و Android پشتیبانی می‌کند، عرضه می‌شود.

موبنا؛ علی مهدوی – برای اطلاعات بیشتر در مورد ساعت هوشمند AlpinerX و ویژگی های آن، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

ساعت هوشمند AlpinerX مجهز به طیف گسترده‌ای از سنسورهای اندازه‌گیری پیشرفته است. از جمله آن‌ها میزان بازتاب اشعه فرابنفش UV، دما، ارتفاع، فشار، گام شمار، GPS و جهت می‌باشد. سنسورها اطلاعات را در همان لحظه دریافت کرده و اندازه می‌گیرند و سپس در صفحه نمایش دیجیتال ساعت نمایش داده می‌شوند. این توابع را می‌توان با استفاده از نرم‌افزار همراه انتخاب کرد.

ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)

نکته مهم درمورد AlpinerX این است که براساس تکنولوژی سنسورهای پنجگانه ساخته شده و کاربر قادر به شخصی‌سازی ویژگی‌ها و مشخصات نسخه نهایی این ساعت هوشمند برای خود خواهد بود.

ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)

این ساعت هوشمند علاوه بر امکانات فراوانی که دارد، بسیار زیبا نیز طراحی شده است. AlpinerX با ترکیب یک صفحه نمایش آنالوگ و صفحه نمایش دیجیتال و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی تمام مشخصات یک ساعت شیک و لاکژری را دارد.

ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)
همچنین اولین ساعتی است که سنسور UV در آن وجود دارد. این نکته قابل ذکر است که با افزایش ارتفاع در سطح زمین و با رقیق شدن هوا میزان اشعه UV افزایش می‌یابد، بطوریکه هر ۱۰۰۰ متر ارتفاع میزان اشعه UV بین ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش می‌یابد. این ساعت با اندازه‌گیری مقدار اشعه فرابنفش بخصوص در مواقع خطرناک که میزان اشعه UV بیش از حد می‌شود و امکان آسیب به پوست شما فراهم است، شما را از این وضعیت آگاه می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت Alpina از سال ۱۸۸۳ در حال ساخت ساعت‌های سوئیسی بوده است.

ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)

ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)

ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس) ساعت هوشمند AlpinerX مخصوص گردش (+فیلم و عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا