تقدیر معاون وزیر صنعت از تلاش های ایران خودرو در مناطق زلزله زده

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مراسم جشنی را به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) در چادر فرهنگی اجتماعی خود در سرپل ذهاب برگزار کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، این خودروساز در ادامه اقدامات خود در مناطق زلزله زده، با اجرای پروژه آبرسانی و لوله کشی و همچنین تعمیر مسجد روستای قلمه ذهاب وعده و تعهد خود در این روستا را نیز محقق کرد.
برمبنای این گزارش، در مراسم جشن مبعث که با حضور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد برنامه های متنوعی برای کودکان و خانواده ها به اجرا گذاشته شد.
حسن یونس سینکی در این جشن ضمن تقدیر از تلاش های مسئولانه گروه صنعتی ایران خودرو در مناطق زلزله زده، سیل کمک های مردمی از سراسر ایران را تجلی از وحدت ملی خواند و گفت: با اتفاقی که در ۲۱ آبان سال گذشته افتاد نه تنها کرمانشاه که همه ایران لرزید و همه مردم همدلی را معنی کرده و خالصانه تمام تلاش خود را برای کمک به مردم آسیب زده انجام دادند.
وی تاکید کرد: مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب مطمئن باشند که این مصیبت برای تمام مردم ایران بود و همه در تلاش هستیم تا زندگی در این منطقه به شرایط عادی بازگردد.
سینکی با اظهار خرسندی از حضور کودکان در جشن عید مبعث گفت: کودکان سرپل ذهاب و مناطق آسیب دیده آینده را از نو و زیباتر خواهند ساخت.
معاون اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه پس از بازدید از منازل آسیب دیده و گفت و گو و اظهار همدردی با خانواده ها، در سایت تولیدی ایران خودرو کرمانشاه حضور یافت و در بازدید از خطوط تولید با روند فعالیت در این سایت آشنا شد.
وی راه اندازی این پایگاه تولیدی در مدت ۱۸ ماه را اتفاق مبارکی در توسعه منطقه کرمانشاه دانست و افزود: ایران خودرو توانسته از منظر اقتصاد اجتماعی و موضوع اشتغال گام مهمی را برای توسعه کرمانشاه بردارد. وی با بیان این که کرمانشاه بالاترین آمار بیکاری در کشور را دارد اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد توسعه بیشتر ایران خودرو و سایر صنایع و بهبود بیشتر وضعیت منطقه باشیم.
گفتنی است در این برنامه مدیران ستادی و مشاوران وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون استاندار کرمانشاه، فرماندار سرپل ذهاب، مدیران استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه، مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو، مدیران شرکت ایساکو و ساپکو و جمعی از کارکنان گروه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا