اندازه گیری سرعت اینترنت با Internet Bandwidth Speed Test

Internet Bandwidth Speed Test اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که به کمک آن می‌توانید سرعا اتصال اینترنتی خود را بررسی و اندازه گیری کنید.

موبنا – سرعت اینترنت، سرعت دانلود یا سرعت آپلود مواردی هستند که این روزها در میان کاربرانی که وقت زیادی را در دنیای مجازی می‌گذرانند زیاد می‌شنویم. قطعا برای هر کاربری جذاب خواهد بود که سرعت دقیق اتصال اینترنتی خود را بداند و سرعت دانلود یا آپلود خود را اندازه گیری کند و Internet Bandwidth Speed Test این امکان را در اختیار این افراد قرار خواهد داد. در کنار افرادی که تنها از روی کنجکاوی به اندازه گیری سرعت اینترنت خود علاقه دارند، کاربران دیگری نیز هستند که قصد استفاده‌های جدی‌تری از این برنامه و امثال آن دارند. برای مثال زمانی که یک سرویس اینترنت پرسرعت ۱ مگابیت از شرکتی خریداری می‌کنید، می‌توانید با انجام تست سرعت متوجه شوید که آیا وافعا سرعتی که در قرارداد ذکر شده است در اختیار شما قرار گرفته است یا با سرعت پایین‌تری رو به رو خواهید شد.

Internet Bandwidth Speed Test انواع ارتباط‌های اینترنتی مانند Adsl ها، اینترنت سیم کارت اعم از ۲G,3G و ۴G و .. را پشتیبانی می‌کند و ارتباط شما هر کدام از این موارد باشد نیز این اپلیکیشن قادر به انجام تست مربوطه و اندازه گیری سرعت شما خواهد بود. کارکرد این برنامه نیز به این صورت است که در دو مرحله، سرعت دانلود و آپلود شما را اندازه گیری می‌کند و در پایان نیز گزارش عملکرد خود را به شما نمایش خواهد داد. البته توجه داشته باشید که سرعت‌های نمایش داده شده در این برنامه بر حسب بیت خواهد بود و در صورتی که قصد مقایسه‌ی آن با سرعت دانلود خود را دارید، ابتدا باید آن را به بایت تبدیل کنید که می‌توانید با تقسیم عدد نهایی بر ۸، این تبدیل را انجام دهید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اندازه گیری سرعت اینترنت با Internet Bandwidth Speed Test

اندازه گیری سرعت اینترنت با Internet Bandwidth Speed Test

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا