بازی موبایل Farm Heroes Super Saga؛ وقتی میوه ها جان می‌گیرند

Farm Heroes Super Saga بازی دیگری از تیم بازی‌سازی King است که در سبک Matching Game و با گرافیک چشم نواز ساخته شده است.

موبنا – Farm Heroes Super Saga از سری بازی‌های Matching Game و ساخت تیم King است که در آن باید با کنار هم قرار دادن حداقل ۳ آیتم یکسان، آن‌ها را از بین ببرید. این بار در بازی Farm Heroes شما با میوه‌های بامزه و رنگارنگ رو‌به‌رو خواهید بود که برای بار دوم و با نسخه‌ی ۲ به گوشی‌های شما آمده‌اند تا ادامه‌ی داستان سری اول را، با گرافیک بسیار جذاب‌تر برای شما بازگو کنند. سبک بازی بسیار ساده و سرگرم کننده است و وجود گرافیک شاد و روان نیز باعث شده تا این بازی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان ساعت‌ها و حتی روزها سرگرم کننده باشد. درجه‌ی سنی این بازی نیز ۳+ سال است و از همین رو می‌توانید با خیال آسوده آن را در اختیار کودکان خود قرار دهید. این بازی دارای حجم ۸۰ مگابایت در آی‌او‌اس و ۶۰ مگابایت در اندروید است که برای اجرا به نسخه‌ی ۵ و ۴.۰.۳ این دو پلت‌فرم نیاز خواهد داشت. تعداد دانلود بازی نیز تنها در پلی‌استور گوگل به ۱ تا ۵ میلیون دریافت رسیده است.

بازی موبایل Farm Heroes Super Saga؛ وقتی میوه ها جان می‌گیرند

با شروع هر مرحله در بخش بالایی بازی میوه‌های مختلفی که باید به جمع‌آوری آن‌ها بپردازید قرار گرفته‌اند و روی جعبه‌ی هرکدام نیز تعداد مورد نیازی که باید جمع‌آوری شود نوشته شده است. برای مثال اگر روی جعبه‌ای عکس هویج را به همراه عدد ۹ مشاهده کنید به این معنا خواهد بود که باید با از بین بردن ۹ هویج، تعداد مورد نظر را تهیه کنید. Farm Heroes دارای بیش از ۱۰۰ مرحله‌ی جذاب و دوست داشتنی است و در طول بازی آیتم‌های مخفی و اسرارآمیزی نیز وجود دارند که با از بین بردن میوه‌ها به طور اتفاقی آنها را کسب می‌کنید. ظاهر رنگارنگ و گرافیک دلچسب بازی نیز باعث شده است تا Juice Jam به هیچ عنوان یک بازی خسته کننده یا یکنواخت نباشد و این محیط جذاب در کنار HD بودن بازی در کنار هم جلوه‌های بصری Farm Heroes را به بهترین سطح ممکن رسانده‌اند. صداگذاری و موسیقی بازی نیز بسیار جالب و شنیدنی بود به طوری که در طول انجام بازی این موسیقی متن که گاهی جنبه‌ی طنز نیز پیدا می‌کند باعث لذت بردن بیشتر از انجام بازی Farm Heroes خواهد شد. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Farm Heroes روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی موبایل Farm Heroes Super Saga؛ وقتی میوه ها جان می‌گیرند بازی موبایل Farm Heroes Super Saga؛ وقتی میوه ها جان می‌گیرند

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا