فعالیت های امیدوارکننده آخرین خبر پیشتازانه است

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی صبح روز پنج شنبه از بنگاه رسانه ای و سرمایه گذاری آخرین خبر بازدید کرد . وی در جریان این بازدید با اشاره به فعالیت های مجموعه آخرین خبر اظهار کرد : طی بازدید از بنگاه رسانه ای آخرین خبر شاهد فعالیت های امیدوار کننده ای بودم که برای من این نوع ازفعالیت جالب توجه بود و می توان گفت که در بعضی از موارد آخرین خبر فعالیت های پیشتازانه زیادی را انجام داده است .

موبنا – سید ابوالحسن فیروزآبادی همچنین تاکید کرد : در نظام های پیشرفته دنیا تاکید اصلی، تکیه بر نیروهای متخصص و جوان است که آن را به عنوان یک ثروت به شمار می آورند وباید درکشور ما نیز  زمینه حفظ این نیروها نهادینه شود تا شاهد پیشرفت های بیشتری در زمینه های مختلف از جمله علوم جدید از قبیل فضای مجازی باشیم.

 در صورت تعطیلی تلگرام خللی در کار ما ایجاد نمی شود
در ادامه این بازدید  محمد سعید احدیان ،مدیر مسئول آخرین خبرو روزنامه خراسان  نیز ضمن ارائه  توضیحاتی درباره این بنگاه خبری گفت: در سال ۱۳۹۰ این تشخیص داده شد که ما باید در حوزه آینده رسانه ای تدابیری بیندیشیم و از همان زمان اپلیکیشن آخرین خبر طراحی شد و این طراحی با این نگاه  انجام شد که ما با هر نوع تغییری در فضای مجازی بایدبه کارمان در این زمینه ادامه دهیم. به عنوان مثال ما در طراحی های مان به گونه ای عمل کرده ایم که در صورت تعطیلی تلگرام خللی در کار ما ایجاد نشود و به عبارتی  آخرین خبر به گونه ای طراحی شده است که قابلیت وفق پیدا کردن با  شرایط مختلف را دارد.
محمد سعید احدیان  خاطر نشان کرد : ما در مجموعه آخرین خبر فعالیت های مختلفی را انجام داده ایم که از آن جمله فعالیت در حوزه دانش بنیان است و هم اکنون این موضوع را نهایی کرده ایم ودر زمینه تحلیل محتوا وارد عمل شده ایم که  مراحل اجرایی این موضوع نیز در حال انجام است .
احدیان تصریح کرد: یکی از ویژگی هایی که مجموعه آخرین خبر به نسبت دیگر  مجموعه های خبری دارد این است که این مجموعه دارای بار ترافیکی زیادی است  که با این ویژگی مجموعه آخرین خبر قادر به انجام و پیاده سازی بسیاری از قابلیت هاست .وی بیان کرد: دانش فنی، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند در فضای مجازی به کمک  مجموعه های خبری مختلف بیاید که خوشبختانه آخرین خبر در این زمینه نیز ویژگی کم نظیری دارد.مدیر مسئول آخرین خبر تصریح کرد:اتکا به نیروهای متخصص و جوان به جای وابستگی به حمایت های دایمی دولتی جزو اصلی ترین دلایل موفقیت این بنگاه رسانه ای است.
 آخرین خبر فراگیر ترین رسانه سایبری کشور است
در ادامه این مراسم سیدعلی علوی، جانشین مدیرمسئول در آخرین خبر ضمن اشاره به این مطلب که آخرین خبر فراگیرترین رسانه سایبری کشور است، گفت: در پنج سال گذشته بیش از هشت میلیون نصب اپلیکیشن آخرین خبر داشتیم که از این میزان بیش از دو میلیون کاربر فعال هستند. همچنین در فضای شبکه‌های اجتماعی هم اعم از تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر و پیام‌رسان‌های بومی حدود شش میلیون مخاطب داریم که از این مجموع ۱۴ میلیون ظرفیت، حدود هشت میلیون آن فعال است.
وی تصریح کرد: این ظرفیت سبب شده است تا آخرین خبر پرنفوذترین رسانه سایبری کشور باشد.
علوی خاطرنشان کرد: «آخرین خبر یک شبکه رسانه ای استانی هم دارد که در هر ۳۱ استان کشور به صورت رسانه‌های بومی اداره می‌شود.
سیدعلی علوی ضمن اعلام این نکته که آخرین خبر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دارد که خدمات خود را به کسب و کارها ارائه می‌دهد، افزود: امروز آخرین خبر تابلوی تبلیغاتی برندهای بزرگی چون اسنپ، علی بابا، بانک‌های بزرگ و… است. همچنین آخرین خبر وارد حوزه سرمایه‌گذاری استارت آپ‌ها هم شده و در این زمینه شتاب‌دهنده فردوسی را ایجاد کرده است.
وی افزود: آخرین خبر در واقع به عنوان یک شتاب‌دهنده بومی امروز مرجع استارت آپ‌های شرق کشور شناخته شده است. آخرین خبر در این مسیر با پشتیبانی از آکادمی کسب و کار فردوسی، در حوزه آموزش کسب و کارهای دانشجویی و دانش‌آموزی خدمات ارائه می‌دهد.
علوی با تاکید بر نقش آخرین خبر در اشتغال‌زایی اذعان کرد: بنگاه رسانه‌ای آخرین خبر اکنون به طور مستقیم ۱۵۰ و به طور غیرمستقیم بیش از ۲۰۰ اشتغال ایجاد کرده است و به صورت کاملا خودگردان اداره می‌شود.
 منبع: روزنامه خراسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا