همه امکانات در دستبند هوشمند «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» (+عکس)

این محصول در اصل نسخه ارزان «تاک‌بند بی۳» محسوب می‌شود و در عین حال تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما را ارایه می‌دهد.

موبنا – اواسط سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت هوآوی محصول جدیدی را با نام «تاک‌بند بی۳» روانه بازار کرد که در اصل یک مچبند هوشمند مجهز بهیک هدست بلوتوث بود. مدت کوتاهی پس از این رونمایی اعلام شد که شرکت هوآوی در حال کار کردن روی پروژه مذکور است و می‌کوشد مدل به‌روز شده آن را با پسوند «لایت» روانه بازار کند. در نتیجه این تلاش‌ها شرکت چینی محصول جدیدی با نام «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» عرضه کرد که با قابلیت‌های قابل ملاحظه و قیمت ارزان خود مورد توجه همگان قرار گرفته است. این محصول در اصل نسخه ارزان «تاک‌بند بی۳» محسوب می‌شود و در عین حال تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما را ارایه می‌دهد.

ارتباط آسان

این مچبند هوشمند همراه با یک هدست در اختیار شما قرار می‌گیرد که از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به آن متصل می‌شود و قابلیت‌های ارتباطی جامع ارایه می‌کند. هدست هوشمند هوآوی قادر است تمام فعالیت‌های بدنی را زیر نظر بگیرد، ارتباط با دوستان را برقرار کند و امکان برقراری تماس را فراهم آورد.

برای این ابزار مچی هوشمند نوآوری ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که روی نمایشگر آن می‌توان اطلاعات تماس را مشاهده کرد. این نمایشگر از طریق یک درگاه ایمن به بدنه دستگاه متصل می‌شود و این امکان فراهم شده است تا مچبند هوشمند به صورت همزمان به دو گوشی هوشمند متصل شود تا شما بتوانید از آن با گوشی مخصوص محل کار و گوشی شخصی خود استفاده کنید.

همه امکانات در دستبند هوشمند «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» (+عکس)

تماس واضح

«هوآوی تاک‌بند بی‌۳ لایت» نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است و هنگام برقراری تماس صوتی صدا را با بالاترین و شفاف‌ترین کیفیت به گوش شما می‌رساند. برای این محصول از اکولایزر با قابلیت پشتیبانی از ۲۰ باند استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سیستم آکوستیک اکو، سیستم حذف صداهای اضافه محیط، میکروفون با گیرنده مجهز به سیستم تقویت کننده صدا، سیستم هوشت تقویت صوتی . … اشاره کرد.

با امکانات مذکور شما می‌توانید حین انجام فعالیت‌های ورزشی صدای خود را با بالاترین کیفیت به فرد مقابل برسانید و در عین حال صداها را با کیفیت شفاف گوش دهید. علاوه بر موارد یاد شده، این دستگاه به یک آنتن دوگانه مجهز شده است تا تماس‌های صوتی را بهینه کند و ارتباط مچبند با گوشی هوشمند را به بهترین شکل برقرار سازد.

ردیابی فعالیت‌ها

«هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» سیستم گام‌شمار را شامل می‌شود که به کمک آن می‌تواند تعداد گام های برداشته شده و تعداد کالری مصرف شده در طول مسیر را محاسبه کند.

شرکت هوآوی متناسب با این دستگاه یک اپلیکیشن کاربری به نام «هوآوی وییِر اپ» ارایه کرده است که این ابزار موبایلی تمام فعالیت‌های بدنی روزانه را زیر نظر می‌گیرد و همچنین برای آن الگوهای خواب تعریف شده است تا هنگام به خواب رفتن کاربر، دستگاه بتواند عمق و کیفیت خواب او را محاسبه کند. مچبند هوشمند هوآوی قابلیت‌های ویژه‌ای برای تنظیم اهداف ورزشی روزانه و نظارت بر فعالیت‌های بدنی دارد. طراحی ارگونومیک دستبند به آن امکان می‌دهد با استفاده شبانه‌روزی از آن احساس خستگی نکنید و همراهی با آن لذت ببرید.

همه امکانات در دستبند هوشمند «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» (+عکس)

انتقال داده‌ها

«هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کند و سپس از طریق اپلیکیشن «هوآوی وییِر اپ» آنها را روی گوشی هوشمند به نمایش بگذارد. این اطلاعات تمامی فعالیت‌های بدنی و فیزیکی فرد را تحت پوشش قرار می‌دهد و به کاربر کمک می‌کند بتواند اهداف ورزشی تعیین شده را به راحتی محقق کند.

اپلیکیشن ویژه هوآوی مخصوص دستبند هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که ارتباط مستقیم با شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام را فراهم می‌آورد تا امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات روی آنها فراهم شود. این نوع به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به سلامت افراد انگیزه لازم را فراهم می‌آورد تا آنها بتوانند با یکدیگر رقابت سالم ورزشی داشته باشند و برای انجام فعالیت‌های بدنی بیشتر تشویق شوند.

پیام‌رسانی و پیدا کردن گوشی

زمانی که یک پیام جدید دریافت می‌کنید «هوآوی تاک‌بند بی‌۳ لایت» به صورت خودکار می‌لرزد تا از این اتفاق مطلع شوید. در این میان اگر گوشی هوشمند شما مفقود شود یا از محل قرار گرفتن آن مطلع نباشید، این مچبند هوشمند می تواند به صورت مستقیم به گوشی زنگ بزند تا صدای آن به گوش برسد. در این میان حتی اگر گوشی هوشمند در حالت سکوت هم قرار گرفته باشد، باز هم با قابلیت مذکور به صدا در خواهد آمد.

ساعت قابل تنظیم هشدار دهنده این مچبند هوشمند نیز به سیستم لرزاننده متصل شده است و بنابراین بدون آنکه مزاحم اطرافیان شوید و صدای هشدار دهنده اطرافیان را بیدار کند، با این دستگاه به راحتی می‌توانید در ساعت مورد نظر خود از خواب برخیزید.

همه امکانات در دستبند هوشمند «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» (+عکس)

طراحی مناسب

شرکت هوآوی پس از انجام آزمایش‌های فراوان سرانجام یک طراحی ویژه و منحصر به‌فرد برای هدست متصل به این دستبند هوشمند در نظر گرفته است که زیبایی، دوام، مطرح بودن، راحتی و ضدحساسیت بودن را در آن مشاهده خواهید کرد.

هر مچبند هوشمند «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» در سه اندازه مختلف ساخته شده است تا کاربران متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنند. متناسب با تغییر اندازه دستبند، اندازه هدست آن هم عوض می‌شود و کاربران می‌توانند فناوری پوشیدنی متناسب با بدن خود را در اختیار بگیرند.

رنگبندی متنوع

«هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» از منحصر به‌فردترین دستبندهای هوشمند محسوب می‌شود که با رنگ‌بندی متنوع خود از تمام دستبندهای هوشمند دیگر متمایز است. برای این فناوری پوشیدنی پنج رنگ متناسب با محیط زیست در نظر گرفته شده است که با یه گیره ساده و مقاوم بند آن متصل می‌شود. از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای بند این مچبند در نظر گرفته شده است می‌توان به قدرت، راحتی و زیبایی آن اشاره کرد.

همه امکانات در دستبند هوشمند «هوآوی تاک‌بند بی۳ لایت» (+عکس)

مهم‌ترین قابلیت‌های این فناوری هوشمند را می‌توان به قرار زیر معرفی کرد:

  • تست استقامت دکمه: دکلمه اصلی عملکرد دستگاه مورد آزمایش قرار گرفته و بیش ۲۰۰ هزار بار فشار داده شده است. گوشی دستگاه نیز برای ۵۰ هزار تماس مورد آزمایش قرار گرفته است.
  • تست بارگیری: هر دو قسمت بالا و زیر محصول به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند در مقابل فشار ۷۰ کیلوگرم مقاومت کند.
  • تست دما: دمای پایدار منفی ۴۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه سانتی‌گراد به مدت ۱۲۸ ساعت از دیگر آزمایش‌های انجام شده روی این دستگاه محسوب می‌شود. همچنین شرایط رطوبتی گرم در ۵۵ درجه سانتی‌گراد با رطوبت ۹۵ درصد به مدت ۷۲۰ ساعت دیگر آزمایش انجام شده روی دستگاه بوده است.
  • تست سقوط: سقوط از فاصله ۱.۵ متری به مدت ۱۲ بار متوالی مشکلی برای این دستگاه ایجاد نکرده است.
  • تست تحمل تعرق: قرار گرفتن دستگاه در دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد با رطوبت ۵۵ درصد برای جذب تعرق بدن به مدت ۱۲۰ ساعت نشان داد مشکلی برای این دستگاه ایجاد نمی‌شود.
  • تست پایداری خوردگی: صمغ مصنوعی روی سطح بیرونی دستگاه در دما و رطوبت بالا به مدت ۱۲۰ ساعت قرار داده شد. همچنین روغن وازلین در دما و رطوبت بالا برای مدت ۴۸ ساعت به دستگاه آغشته شد و در نهایت مشکلی برای آن ایجاد نشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا