پس‌زمینه استوری‌های اینستاگرام تار شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود، دو ویژگی و قابلیت جدید را در استوری‌های خود معرفی خواهد کرد.

موبنا – اینستاگرام قصد دارد حالت جدیدی را به قابلیت پرطرفدار استوری‌های خود بیفزاید. این شبکه اجتماعی از هنگام معرفی قابلیت استوری در ماه اوت سال ۲۰۱۶، به طور دائم در حال به‌روزرسانی و بهبود آن بوده و به تازگی قابلیت استفاده از استیکرهای گیف را به آن افزوده است. حال، اینستاگرام به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی جدید، از قابلیتی رونمایی کرده است که «فوکوس» نام گرفته است.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد پس‌زمینه تصاویر خود را تار کنند. البته گفته می‌شود این قابلیت در برخی از تلفن‌های هوشمند محدود قابل دسترسی خواهد بود. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی، به طور دائم در حال تشخیص صورت فرد خواهد بود. همچنین این قابلیت تنها به دوربین پشت تلفن‌های همراه محدود نخواهد شد، بلکه در دوربین‌های سلفی نیز کارایی خواهد داشت. افزون بر این، گفته می‌شود ویدیوها نیز از این قابلیت بهره خواهند برد.

علاوه بر این در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، کاربران می‌توانند از افکت‌های جدیدی در تگ کردن دوستان خود در استوری‌ها استفاده کنند .هر دو قابلیت جدید در به‌روزرسانی امروز اینستاگرام به نسخه ۳۹ از درگاه فروشگاه‌های اینترنتی اپ استور و پلی استور گوگل در دسترس خواهد بود.

پس‌زمینه استوری‌های اینستاگرام تار شد

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا