نقش آفرینی شرکت مخابرات ایران در عملیاتی کردن حمایت از تولیدات داخلی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، این شرکت را در عملیاتی کردن “حمایت از تولیدات داخلی” بسیار نقش آفرین توصیف و استفاده از کالای ایرانی را در راستای حمایت از تولیدات داخلی تاکید کردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، ، دکتر صفری و مهندس صدری ، عملیاتی کردن پیام نوروزی مقام معظم رهبری ” حمایت از تولیدات داخلی” را در سال جدید یک ضرورت عنوان و استفاده از کالای ایرانی را یک امر مهم و جدی قلمداد کردند.
دکتر صفری با اشاره به تاریخچه بکارگیری فناوری گفت: تمام شرکت های موفق و دانش محور، ذاتاً دارای دانش فنی نبوده اند بلکه ابتدا پژوهش و تحقیقات و سپس حمایت مصرف کنندگان داخلی خود را دنبال می کردند.
وی همچنین به استفاده از تکنیک های ارتباطی و نظامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر به دوران جنگ تحمیلی نگاهی بیاندازیم به خوبی در می یابیم آن زمان به دلیل در تنگنا و فشار قرار گرفتن، در زمینه کسب مهارت و دانش فنی دستاوردهای خوبی در زمینه نظامی کسب کردیم.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در ادامه به دانش پزشکی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون در زمینه پزشکی هم با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی و بین المللی صاحب اندیشه و دستاورد و پیشرفت های خوبی هستیم، در حال حاضر تکنیک انجام عمل جراحی از راه دور بر روی بیمار و داروهای درمان بیماری های سرطانی را ساخته ایم.
دکتر صفری افزود: کشوری مانند چین، به واسطه اجباری که از سوی دولت خود مبنی بر خرید کالاهای داخلی ایجاد کرد توانست پیشرفت های زیادی کند.
وی دارا بودن متخصصان داخلی خصوصا در حوزه مخابرات را یک فرصت و سرمایه مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: بدون شک، به واسطه متخصصانی که در مخابرات داریم می توانیم بدون استفاده از مشاورهای خارجی، تجهیزات شبکه و انتقال تولید کنیم.
مهندس صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز حمایت از تولیدات داخلی را اولین برنامه مدیریت کلان شرکت در سال جدید عنوان کرد و افزود: اگر شعار استفاده از تولیدات داخلی را سرلوحه تصمیم گیری ها و کار خود قرار دهیم، کمک بزرگی به رشد تولیدات داخلی و اشتغال خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به تعامل با شرکت های همکار اشاره کرد و گفت: هر شرکت و تولیدکننده ای که با درنظر گرفتن تولیدات داخلی به ما پیشنهاد همکاری و کمک کند، استقبال می کنیم.
وی نیز حوزه مخابرات را در عملیاتی کردن شعار امسال، بسیار نقش آفرین توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور سهم مهمی در تحقق شعار حمایت از تولیدات داخلی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا