بازی موبایل Suicide Squad: Special Ops؛ جوخه ی خودکشی

Suicide Squad: Special Ops یک بازی جذاب با گرافیکی چشم نواز است که همزمان با اکران فیلم سینمایی Suicide Squad برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است.

موبنا – Suicide Squad: Special Ops یک بازی جذاب با گرافیکی فوق‌العاده است که همزمان با اکران فیلم سینمایی Suicide Squad روانه‌ی مارکت‌های موبایل شده است که می‌توانید تا زمانی که کیفیت قابل قبولی از این فیلم سینمایی برای تماشا منتشر شود با بازی موبایلی آن روزها را سر کنید. بعد از تجربه‌ی نه چندان راضی کننده‌ی DC در فیلم سینمایی Batman V Superman این کمپانی امید زیادی به موفقیت Suicide Squad دارد و این بار با جمع‌آوری ضدقهرمان‌های بزرگی همچون جوکر، ددشات، هارلی کوئین و‌… سعی کرده است تا توجه هواداران را به سمت خود جلب کند. بازی موبایلی Suicide Squad: Special Ops نیز که برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است با استفاده از تمامی کاراکترهایی که در فیلم سینمایی این اثر حضور دارند و ترکیب آن با گرافیک و صداگذاری خارق‌لعاده سعی کرده است تا در دنیای بازی‌ها نیز موفقیت‌هایی را کسب کند.  خشونتی که در بازی قرار دارد باعث شده است تا Suicide Squad: Special Ops رده‌ی سنی +۱۶ سال را دریافت کند به این معنا که انجام آن برای کودکان توصیه نمی‌شود.

بازی موبایل Suicide Squad: Special Ops؛ جوخه ی خودکشی

داستان کلی بازی Suicide Squad: Special Ops نیز مانند فیلم سینمایی آن به این صورت است که دولت آمریکا برای حل پروژه‌ها و ماموریت‌های به شدت خطرناک به چند زندانی بسیار حرفه‌ای خود پیشنهاد همکاری می‌دهد به این صورت که با کمک به دولت آمریکا در حل ماموریت‌های خطرناک در مجازات آن‌ها تخفیف‌های چشمگیری لحاظ کند. این تیم که از چند خلافکار حرفه‌ای از جمله ددشات، هارلی کوئین و‌… تشکیل شده است نیز با قبول این پیشنهاد با دولت همکاری کرده و در هر مرحله به سراغ از بین بردن دشمنانی خطرناک‌تر از خود می‌روند. شما در نقش بازیکن متناسب با هر ماموریت کنترل یکی از شخصیت‌های بازی را بر عهده خواهید داشت. انجام بازی به صورت اول شخص صورت خواهد گرفت به این معنا که دوربین بازی از نگاه شخص بازیکن نمایش داده خواهد شد. گرافیک بازی در یک کلام عالی است که این موضوع حجم بازی را نیز کمی بالا برده است به طوری که Suicide Squad: Special Ops در اندروید دارای حجم حدودی ۱۶۰ مگابایت و در آی‌او‌اس حدودا ۲۲۵ مگابایت حجم خواهد داشت. نسخه‌ی اندرویدی همراه با دیتا منتشر شده است و حجم فایل نصبی بازی ۶۰ و حجم دیتا ۱۰۰ مگابایت خواهد بود. موسیقی متن بازی نیز همانطور که انتظار می‌رفت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هیجان بازی را دو چندان کرده است. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Suicide Squad: Special Ops روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی موبایل Suicide Squad: Special Ops؛ جوخه ی خودکشی بازی موبایل Suicide Squad: Special Ops؛ جوخه ی خودکشی

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا