رشد فروش تجهیزات Huawei در سال ۲۰۱۷

Huawei نتایج مالی خود را برای سال ۲۰۱۷ منتشر کرد و از رشد تجاری خود خبر داد. درآمد سالانه شرکت حدود ۹۲.۵ میلیارد بوده که این مقدار نسبت به سال ۲۰۱۶ در حدود ۱۵.۷ درصد افزایش داشته است. همچنین سود خالص این شرکت برابر۷.۳ میلیارد دلار که افزایش ۲۸.۱ درصد نسبت به سال قبل را تجربه می‌کند.

موبنا – در بخش CBG یا Consumer Business Group در هوآوی که عهده دار تولید گوشی های هوشمند و تجهیزات همراه است، آمارهای جدید نشان می دهد نام‌های تجاری Huawei و Honor  در بازارهای جهانی به ‌سرعت به جلو حرکت می‌کنن و در سال ۲۰۱۷، Huawei مجموع ۱۵۳ میلیون تلفن هوشمند با هر دو نام تجاری Huawei و Honor  صادر کرد و به‌صورت سالیانه درآمد ۳۶.۴ میلیارد دلار را به خود اختصاص داده که نسبت به سال قبل ۳۱.۹ درصد افزایش داشته و رشد یافته است.

 

ایجاد همکاری بین نامهای تجاری Huawei و Honor

 

با توجه به ویژگی‌های نوآورانه و عملکرد فوق العاده، نام تجاری Huawei پیشرفت‌های زیادی را در بازار تلفن‌های هوشمند ایجاد کرد، مخاطبان گسترده‌ای را جذب کرد و برای ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران خود تلاش زیادی کرد.

 

  • محصولات پرچم‌دار Huawei، سری HUAWEI P و Mate، در میان مصرف‌کنندگان در سراسر جهان، باعث افزایش نفوذ Huawei در بازار جهانی شد. فروش مجموع دستگاه‌های HUAWEI P10 و HUAWEI Mate 9 بیش از ۲۰ میلیون واحد بوده است.
  • سری HUAWEI nova و V برند Honor حضور خود را با ترکیبی چشمگیر از تکنولوژی و زیبایی‌شناسی افزایش دادند. آنها در میان جوانان، موردتوجه قرار گرفتند و به‌طور کلی بازخورد خوبی را دریافت کردند.
  • در یک سال گذشته پیشرفت‌های سری G و Y و تعدادی از مدل‌های Honor بسیار چشمگیر بود و ترکیبی جامع از عملکرد و قیمت در آنها منجر به رشد سریع و قابل توجه در بازار شد. تلفن‌های هوشمند Huawei و Honor بیش از ۱۰ درصد از سهم بازار جهانی را تأمین می‌کنند. Huawei در حال حاضر در میان سه سازنده برتر تلفن در جهان قرار گرفته است.
  • آگاهی کلی کاربران در جهان به برندبر مبنای شاخص Brand Awareness در Huawei از ۸۱ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۸۶ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش‌یافته است. همچنین در خارج از چین، آگاهی از نام تجاری از ۶۴ درصد به ۷۴ درصد افزایش‌یافته که بسیار حائز اهمیت است.
  • تعداد افرادی که برند هوآوی را به یکی از گزینه های خرید خود در بازارهای خارج چین در نظر می گیرند ۱۰۰ درصد افزایش یافته و هواوی برای اولین بار بین ۳ برند اول این شاخص جای گرفته است.
  • بازار گوشی های پرچم دار هوآوی هم از رونق بهتری برخوردار شده و هم اکنون در میان گوشی های بالاتر از ۵۰۰ دلار سهم بازار ۱۰ درصدی در اختیار دارد.
  • سهم بازارHuawei (شامل برند Honor) بزرگ‌ترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند در چین می باشد. همچنین هوآوی با شاخص توصیه برند بالاترین مقام را در بازار چین در اختیار گرفت و در رده بندی C-NPS ارتقای چشمگیری یافت.
  • در اروپا، گوشی‌های هوشمند Huawei توسط مصرف‌کنندگان بسیار بیشتری در کشورهای مختلف مانند آلمان، فنلاند، دانمارک، اسپانیا و ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت که این امر سهم این برند را بهبود قابل توجهی بخشید. هم اکنون Huawei برند دومی است که در این کشورها از سوی مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.
  • در آسیا و اقیانوسیه، Huawei پیشرفت‌های جدیدی در ژاپن، مالزی و تایلند ایجاد کرد که در آن سهم بازار همچنان رشد می‌کند. در کشورهای کلیدی مانند ژاپن، تقاضا برای برند Huawei دو برابر شده است.
  • در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا، تجارت گوشی‌های هوشمند Huawei به طور پیوسته رشد پیدا کرد و سهم بازار آن افزایشی بیش از ۱۵ درصد را تجربه کرد. در کشورهای کلیدی ازجمله امارات متحده عربی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، مکزیک و کلمبیا، Huawei در رده سوم قرارگرفته و شکاف میان Huawei و دو برند مطرح دیگر کمتر شده است.

 

تلاش برای ایجاد تجربه کاربری بهتر:

 

هوآوی در سال ۲۰۱۷ تمرکز بالایی بر بهبود تجربه کاربری نمود و به همین قرینه سهم بازار و شاخص آگاهی برند این شرکت افزایش خوبی یافت. به علاوه ایجاد شاخصه های تکنولوژیک خلاقانه مثلاً سری HUAWEI Mate 10 همراه با  قابلیت های هوش مصنوعی یا AI در دوربین و بخش های مختلف، مدیریت باتری هوشمند، دستیارهای هوشمند و قابلیت‌های بصری HiTouch عامل دیگری بود که توجه کاربران به این برند بیش از پیش جلب نمود. این موارد قسمتی از ارائه بهترین تجربه برای کاربر است که جابه‌جایی مرزهای تکنولوژی را در بر داشته است. EMUI 8.0 توانایی استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی را برای کاهش تأخیرهای اندروید دارد، تلفن‌های قدرتمند که سریع به دنیا می‌آیند و سریع حرکت می‌کنند.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۴۰۰ مرکز سرویس در ۱۰۵ کشور، نزدیک به ۸۰۰ سرویس فروشگاهی بانام تجاری Huawei شروع به‌کار کردند. فروشگاه‌های ما مجموعه‌ای از خدمات تعمیر اساسی را ارائه می‌دهند. مصرف‌کنندگان می‌توانند از فروشگاه‌ها برای تعمیر بازدید کنند. خدمات ارزش‌افزوده مانند بیمه صفحه‌نمایش، ضمانت نامه‌های توسعه‌یافته و تجارت مجدد نیز در فروشگاه‌های ما موجود است.

خدمات آنلاین هوآوی در حال حاضر در ۱۱۱ کشور و مناطق در ۶۵ زبان فعال بوده که خدماتی از طریق خط تلفن، اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و موارد دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا