مدل ضدضربه «گلکسی اس۹» چه امکاناتی دارد؟

برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۹ اکتیو» نیز دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5‌ و f/2.4 در نظر گرفته شده است که مشابه آن را در مدل اصلی «گلکسی اس۹» مشاهده می‌کنیم.

موبنا – اگر اخبار مربوط به شرکت کره ای سامسونگ در چند سال اخیر را دنبال کرده باشید به خوبی می‌دانید که این شرکت فوریه هر سال از پرچمدار جدید خود در خانواده «گلکسی اس» رونمایی می‌کند و با فاصله زمانی کوتاه مدل ضدآب و ضدضربه گوشی هوشمند مذکور در خانواده «گلکسی اکتیو» به دست کاربران می‌رسد.

نخستین مدل از سری گوشی‌های هوشمند «گلکسی اکتیو» سال ۲۰۱۳ میلادی برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۴» روانه بازار شد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. از آن زمان به بعد سامسونگ تابستان هر سال سری گوشی‌های «گلکسی اکتیو» خود را بر مبنای پرچمدار خانواده «گلکسی اس» به‌روزرسانی کرد.

منابع آگاه اعلام کردند شرکت سامسونگ هم اکنون طراحی گوشی هوشمند «گلکسی اس۹ اکتیو» را به پایان رسانده است و در حال انجام آزمایش‌های نهایی است تا در چند ماه آینده این گوشی هوشمند وارد بازار شود. بر اساس خبرهای منتشر شده، بدنه «گلکسی اس۹ اکتیو» نسبت به مدل کنونی مقاوم‌تر ساخته شده است و یک لبه فلزی اطراف نمایشگر منحنی دستگاه را می‌پوشاند تا مقاومت آن بیشتر شود. گوشه‌های دستگاه نیز برجسته‌تر شده‌اند تا در هنگام برخورد احتمالی با زمین مشکلی برای آن ایجاد نشود.

مدل ضدضربه «گلکسی اس۹» چه امکاناتی دارد؟

گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ استاندارد ضدآب IP68 را در خود جا داده است تا کاربر بتواند از این محصول به مدت طولانی در عمق یک متری آب استفاده کند. در این میان برای گوشی هوشمند «اس۹ اکتیو» امکانات پیشرفته‌تری در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند استاندارد نظامی MIL-STD-810G ضدشوک، ضد خط و خش، ضد شکستگی و … را شامل می‌شود و روی نماشگر آن از لایه محافظ «گوریلا گلاس ۵» استفاده شده است.

مدل کنونی این دستگاه نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل پخش می‌شوند و تراکم تصویر در آن ۵۶۸ پیکسل در هر اینچ مربع پیش‌بینی شده است. به گفته سامسونگ ۸۴.۳۶ درصد از سطح روی دستگاه را نمایشگر لمسی می‌پوشاند و به همین خاطر مقاوم سازی آن در مدل «اکتیو» اندکی دشوارتر بوده است.

برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۹ اکتیو» نیز دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5‌ و f/2.4 در نظر گرفته شده است که مشابه آن را در مدل اصلی «گلکسی اس۹» مشاهده می‌کنیم. بنابراین می‌توان سیستم تصویربرداری با سرعت آهسته و شکلک‌های مبتنی بر قابلیت واقعیت افزوده را هم در این گوشی در اختیار داشت.

پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند «گلکسی اس۹ اکتیو» سامسونگ تابستان امسال با میانگین قیمت ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار وارد بازار جهانی شود و سامسونگ تصمیم دارد آن را در تیراژ کمتر و به صورت محدودتر تولید کند.

دکمه بازگشت به بالا