اپل حسگر اثر انگشت برای «آیفون ایکس» عرضه کرد (+عکس)

طول، عرض و ضخامت این قطعه کوچک به ترتیب ۲۹، ۳۰ و ۳.۹ میلیمتر است و اندازه کلید سخت‌افزاری که روی آن کار گذاشته شده است با اندازه کلید اصلی چهارمین نسل از «آیپاد شافل» اپل برابری می‌کند.

موبنا – شرکت اپل تصمیم دارد ابزار جانبی جدیدی را برای صاحبان گوشی هوشمند «آیفون ایکس» روانه بازار کند که باز کردن قفل این دستگاه را برای آنها آسان‌تر می‌کند. این ابزار جانبی جدید در اصل یک قطعه سخت‌افزاری مجهز به حسگر اثر انگشت است که کلید سخت‌افزاری آیفون را شامل می‌شود.

اپل حسگر اثر انگشت برای «آیفون ایکس» عرضه کرد (+عکس)

قطعه سخت‌افزاری کوچک و جدید اپل حسگر «تاچ آی‌دی» را در خود جا داده است و برای آن دسته از کاربرانی که تمایل ندارند با چهره خود قفل «آیفون ایکس» را باز کنند، این ابزار جانبی کوچک کمک می‌کند به راحتی با اثر انگشت بتوانند وارد گوشی خود شوند.

اپل حسگر اثر انگشت برای «آیفون ایکس» عرضه کرد (+عکس)

طول، عرض و ضخامت این قطعه کوچک به ترتیب ۲۹، ۳۰ و ۳.۹ میلیمتر است و اندازه کلید سخت‌افزاری که روی آن کار گذاشته شده است با اندازه کلید اصلی چهارمین نسل از «آیپاد شافل» اپل برابری می‌کند. بر خلاف آیپاد شافل، این قطعه کوچک از جنس آلومینیوم ساخته نشده است و در عوض اپل بدنه آن را از پلاستیکی ساخته است که برای کابل‌ها و دیگر لوازم جانبی خود از آنها استفاده می‌کند. شرکت اپل سطح روی دکمه سخت‌افزاری جانبی مخصوص گوشی هوشمند «آیفون ایکس» را با شیشه پوشانده است.

کلید سخت‌افزاری جانبی مجهز به حسگر اثر انگشت مخصوص «آیفون ایکس» از طریق ورودی «لایتنینگ» به دستگاه متصل می‌شود. ولی مشکل اینجاست که کاربران برای شارژ کردن و اتصال هدفون نیز می‌بایست از این ورودی استفاده کنند و نمی‌توانند به صورت همزمان این قابلیت‌ها را در اختیار داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا