Navbar Animation؛ رنگ‌و‌بوی جدیدی به دکمه‌های پیمایشی اندروید بدهید

اپلیکیشن Navbar Animation این امکان را به کاربران اندروید می‌دهد که بدون نیاز به روت، نوار پیمایش (نویگیشن بار) را با انیمیشن‌های جذاب و رنگارنگ، زیبا کنند.

موبنا –  امکانات و دسترسی‌های اندروید در زمینه‌ی شخصی‌سازی، دستِ توسعه‌دهندگان را برای ساخت اپلیکیشن‌های جذاب باز گذاشته است. از لانچرهای زیبایی که روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود گرفته تا آیکون پک‌هایی که جلوه‌ی جذابی به صفحه‌ی موبایل می‌دهد.

امروز قصد داریم اپلیکیشنی معرفی کنیم که شیوه‌ی جدیدی برای شخصی‌سازی دستگاه‌های اندرویدی در پیش گرفته است. این اپلیکیشن که Navbar Animation نام دارد، انیمیشن‌های رنگارنگ و جذاب را به نوار پیمایش دستگاهتان اضافه می‌کند. با انتخابِ انیمیشنِ مورد نظر، با هر بار ضربه روی کلیدِ هوم، انیمیشن مربوطه در نوار پیمایش نمایش داده می‌شود.

تنوع انیمیشن‌ها بسیار عالی و رضایت‌بخش است. امکانِ استفاده از طیف وسیع انیمیشن‌ها این امکان را به کاربران می‌دهد تا با هر سلیقه‌ای، از این اپلیکیشن رضایت داشته باشند.

شاید برای خیلی‌ها این نگرانی پیش بیاید که استفاده از انیمیشن‌های فوق، کندی و کاهش سرعت دستگاه را به ارمغان بیا‌ورد؛ اما به‌دلیل حجم بسیار کمِ این انیمیشن‌ها و بهینگی اپلیکیشن یادشده، ما هیچگونه اختلالی در عملکرد دستگاه مشاهده نکردیم.

Navbar Animation

بد نیست به طراحی زیبای محیط اپلیکیشن نیز اشاره کنیم. بهره‌گیری از المان‌های طراحی متریال و استفاده از رنگ‌های مناسب، تجربه‌ی کاربری خوبی به کاربران ارائه می‌کند.

در صفحه‌ی گوگل‌پلی مربوط به این اپلیکیشن نوشته شده است:

Navbar Animation‌ اپلیکیشنی در زمینه‌ی شخصی‌سازی، امکان اضافه‌ کردن انیمیشن‌های جذاب به نوار پیمایش و پیکربندی آن را فراهم می‌کند. از میان انیمیشن‌های متنوع انتخاب کنید و هرگز اجازه ندهید که نوار پیمایشتان کسل‌کننده باشد. ما همواره در تلاش برای افزودن ویژگی‌های جدید و پیشرفت اپلیکیشن هستیم؛ بنابراین به‌روزرسانی‌های هفتگی را از دست ندهید.

البته نسخه‌ی پولی‌ نیز برای این اپلیکیشن وجود دارد که با خرید آن می‌توانید به تمام بسته‌ها دسترسی کامل داشته‌ باشید.

تاکنون اپلیکیشن Navbar Animation بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار بار روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و از میان ۱۹۸۷ رأی‌دهنده، توانسته امتیاز ۴.۱ کسب کند.

Navbar Animation؛ رنگ‌و‌بوی جدیدی به دکمه‌های پیمایشی اندروید بدهید

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا