با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

نکته مهمی که برای مدل ۲۰۱۹ خودروی آلتیما در نظر گرفته شده این است که هر چهار چرخ این خودروی سواری متحرک هستند و همین مسئله آن را از مدل‌های مشابه مجزا می‌کند.

موبنا – شرکت نیسان روز گذشته از مدل ۲۰۱۹ سری‌ اتومبیل‌های «آلتیما» رونمایی کرد تا بار دیگر نشان دهد که چگونه به آینده می‌نگرد. این خودرو بر اساس زبان «وی-موشن» نیسان طراحی شده است و در آن المنت‌های مشخص که پیش‌تر در سواری‌های نیسان به کار گرفته شده بود دیده می‌شود. شرکت نیسان به واسطه نوآوری در رنگ‌، گرافیک و مواد به کار برده شده در این خودرو موفق شده است جایزه بهترین شرکت خودروساز را از آن خود کند و به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد «آلتیما» از بهترین و زیباترین خودروهای جهان خواهد بود.

با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

«آلفونسو آلبایسا» مدیر طراحی جهانی نیسان در مورد این محصول جدید گفت: «زمانی که طراحی مدل بعدی سری خودروهای آلتیما را آغاز کردیم، کمپانی به ما اعلام کرد آلتیما پرفروش‌ترین برند شرکت نیسان در بازار آمریکا بوده است. همین مسئله باعث شد نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا بهترین و زیباترین مدل در این سری از خودروهای نیسان عرضه شود».

با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

مدل ۲۰۱۹ خودروی آلتیما نسبت به مدل قبلی طولانی‌تر، با ارتفاع کمتر و پهنای بیشتر عرضه شده است. این محصول نسبت به «آلتیما ۲۰۱۸» که هم اکنون در بازار به فروش می‌رسد ۴.۸ سانتی‌متر پهنای بیشتر دارد و در مجموع عرض آن ۲۸۲.۴ سانتی‌متر محاسبه می‌شود. ارتفاع خودرو ۱۴۴ سانتی‌متر و طول آن ۴۹۰ سانتی‌متر است.

با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

شکل ظاهری این خودرو آیرودینامیک و لغزنده به نظر می‌رسد و برای آن از دو موتور گازسوز جدید استفاده شده است که هر دو آنها چهار سیلندر هستند. در مجموع می‌توان گفت این خودرو دو موتور قدرتمند VQ35DE V6 را در خود جا داده است. موتور ۲.۵ لیتری این اتومبیل توان ۱۸۸ اسب بخار تولید می‌کند و از این رو می‌توان گفت نسبت به دیگر موتورهای گازسوز که در اتومبیل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند توانمندتر است. شرکت نیسان «آلتیما ۲۰۱۹» را با هدف کمک به محیط زیست تولید کرده است و پیش‌بینی می‌کند نسبت به مدل قبلی فروش بالاتری داشته باشد.

با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

هواداران برند نیسان همچنین می‌توانند این خودرو را با موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری نیسان موسوم به Advanced VC-Turbo نیز خریداری کنند. این موتور در خودروی شاسی‌بلند و کراس‌اووِر «اینفینیتی QX50» نیز مورد استفاده قرار گرفته است که البته در اتومبیل مذکور توان معادل ۲۴۸ اسب بخار را تولید می‌کند.

با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

نکته مهمی که برای مدل ۲۰۱۹ خودروی آلتیما در نظر گرفته شده این است که هر چهار چرخ این خودروی سواری متحرک هستند و همین مسئله آن را از مدل‌های مشابه مجزا می‌کند. «آلتیما ۲۰۱۹» در پنج تیپ مختلف تولید شده است که با نام‌های S، SR، SV، SL و Platinum شناخته می‌شوند. هنوز قیمت و تفاوت اصلی این مدل‌ها اعلام نشده است و با این وجود قرار است مدل Platinum به صورت محدود تولید شود.

با «نیسان آلتیما ۲۰۱۹» آشنا شوید (+عکس)

شرکت نیسان در این محصول جدید از یک سیستم هوشمند دستیار راننده استفاده کرده است که با نام «پرو-پایلوت اسیست» شناخته می‌شود. این سیستم مجموعه‌ای از فناوری‌های هوشمند را به صورت یکپارچه در خود جا داده است تا به صورت خودکار اتومبیل بین خطوط قرار بگیرد، فاصله مطمئنه بسته به سرعت خودرو با اتومبیل مقابل همواره حفظ شود، شتاب و ترمزها به صورت هوشمند کنترل شوند و در مجموع ایمنی بیشتری برای سرنشینان ارایه شود.

شرکت نیسان همچنین اعلام کرد سه مدل SV، SL و Platinum سیستم ترمز خودکار را هم شامل می‌شوند. این سیستم به صورت خودکار تمامی اشیا پیرامون که از دید راننده پنهان بوده است را تشخیص می‌دهد و پیش از برخورد با آنها به صورت خودکار اتومبیل را متوقف می‌کند.

در این خودرو از یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی استفاده شده است که کنترل و مدیریت تمام سیستم های و بخش‌های مختلف روی آن متمرکز شده است. این سیستم به صورت همزمان از سیستم «اندروید اوتو» و «اپل کار-پلی» پشتیبانی می‌کند تا راننده و سرنشینان بتوانند به راحتی گوشی هوشمند خود را به آن متصل کنند. مدل جدید خودروی آلتیما همچنین می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی‌ها متصل شود تا فرمان‌های متنی را برای انجام اعمال مختلف از جمله باز کردن سقف، تنظیم دما، پخش موسقی و … دریافت کند. در این خودرو قابلیت دریافت فرمان‌های صوتی مبتنی بر سیستم Siri اپل و «گوگل اسیستنت» هم در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا