باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)

ماساژور جیبی Cardlax یکی از جدیدترین محصولات سلامت و تندرستی است که موجب تسهیل گردش خون و در نتیجه منجر به کاهش تراکم بلوک خون می‌شود که تمامی خستگی و گرفتگی عضلات شما را از بین می‌برد.

موبنا؛ علی مهدوی – این ماساژور در حال حاضر کوچکترین ماساژور جیبی در جهان است که با قطر۴.۷ میلی متر تقریباً هم اندازه یک کارت اعتباری می‌باشد. ویدیوی زیر نحوه کارکرد این دستگاه الکتریکی را به شما نشان می‌دهد.

 

باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)

طرح ۴ دکمه‌ای آن شامل دکمه قدرت ماساژ، دکمه حالت برای انتخاب سبک ماساژ و در نهایت دکمه‌های plus و minus که برای تغییر شدت ماساژ استفاده می‌شود.


مشخصات محصول:

ابعاد: ۸.۵cm x 5.1cm x 4.7mm

باتری: ۱۴۰mH قابل استفاده تا ۱۰ ساعت


 

 

هنگام انتخاب فرکانس باید توجه داشته باشید که تفاوت‌های فردی وجود دارد. در فرکانس پایین (کمتر از ۱۸ هرتز) عمدتاً فیبرهای عضلانی قرمز سریع‌تر واکنش نشان می‌دهند. این قبیل فیبرها وظیفه انجام فعالیت‌های طولانی مدت و با شدت پائین را دارند که از جمله می‌توان به پیاده‌روی و هرگونه تمرین هوازی دیگر اشاره کرد. از این‌رو ورزشکاران رشته‌های استقامتی از تحریک‌کننده‌های عضلانی الکتریکی در این فرکانس برای تقویت عضلات بهره خواهند می‌برند.

 

باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)

 

هنگامی که استفاده می‌شود، انقباض محسوسی در ماهیچه ایجاد می‌کند. فرکانس‌های بالاتر بین ۳۰ تا ۵۰ هرتز بافت‌های عضلانی سفید را تحریک می‌کنند. با فرکانس بیش از ۵۰ هرتز، عضله به طور عمدی دچار شوک می‌شود و بنابراین می‌تواند باعث افزایش عضله شود. برای جلوگیری از اثرات زیان‌بار، فاصله بین زمان‌های استفاده باید به درستی انتخاب شود تا عضله زمان کافی برای بازسازی داشته باشد.

 

باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)

 

Cardlax از طریق Kickstarter معرفی شده است و در حال حاضر با قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومان در بازار جهانی فروخته می‌شود.

 

باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)باریکترین ماساژور الکتریکی در بازار (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا