محصول جدید Huawei در سری گوشی های میان رده nova با نام nova 3e در راه است

هوآوی در حال آماده سازی سری جدید nova است که به‌زودی معرفی خواهد شد.

موبنا – رده متوسط گوشی‌های هوشمند یک بخش در حال رشد است که به مشتریان امکانات پیشرفته را با قیمت‌های معقول قیمت ارائه می‌دهد. Huawei دارای طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند است که از دستگاه لوکس تا رده‌های متوسط می‌تواند هر طیف مصرف‌کننده را در بر بگیرد. سری Huawei nova  دارای سابقه‌ای از ویژگی‌های نوآورانه برای کاربران با قیمت‌های معقول است که تعهد هوآوی به رده گوشی‌های هوشمند متوسط را تضمین می‌کند.

محصول جدید Huawei در سری گوشی های میان رده nova با نام nova 3e در راه است

مدیر هوآوی در این خصوص گفت: “ما شاهد افزایش تقاضا توسط مصرف‌کنندگان برای گوشی‌های هوشمند رده متوسط هستیم.“  او در ادامه اشاره شد “در Huawei  ما خود را در اول صف نوآوری برای پرچم‌داران می‌دانیم و همچنین در محدوده دستگاه‌های متوسط، ما به خودمان افتخار می‌کنیم. ویژگی‌های پیشرفته، به‌خصوص زمانی که به قابلیت‌های دوربین بر می گردند، به‌عنوان یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود و مشتریان  هم دقیقاً به دنبال تعادل بین کیفیت و هزینه هستند که ما در محصولات میان رده خود به آن توجه می کنیم. ”

محصول جدید Huawei در سری گوشی های میان رده nova با نام nova 3e در راه است

دوربین درواقع یکی از عناصر تأثیرگذار است که گوشی هوشمند را تعریف می‌کند و یکی از مهم‌ترین نکات در فروش برای مصرف‌کنندگان است. درگذشته، نوآوری در عکاسی گوشی‌های هوشمند بر وضوح و سرعت تصاویر متمرکز بود. ترجیح مصرف‌کنندگان در حال حاضر فراتر از تعداد مگاپیکسل معمول است. کیفیت بالاتر، رنگ‌هایی بهتر و عمق میدان بیشتر تمرکز اصلی کاربران قرار گرفته است که البته نه فقط داشتن دستگاهی با ویژگی‌های خوب اهمیت دارد، بلکه انتظار کاربران یک دستگاه با ویژگی‌های عالی در این زمینه است.

محصول جدید Huawei در سری گوشی های میان رده nova با نام nova 3e در راه است

Huawei  شرکتی است به‌طور مداوم مرز قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمند خود را به جلو برده و برخی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها را در رده قیمت‌های میان رده ارائه داده است. سری Huawei nova  یکی از محصولات قابل‌توجهی از این برند است که ویژگی‌های مطرحی از جمله دوربین جلو ۲۰  مگاپیکسلی برای اولین بار در محصولات میان رده در آن معرفی شده است. از ویژگی‌های پیشرفته مانند بهینه‌سازی نور کم، تکنولوژی سه بعدی تشخیص چهره، افزایش رنگ، روشنایی و وضوح، حالت‌های زیبایی و حالت پرتره و توانایی ثبت تصویر با ژست‌های حرکتی را شامل می‌شود. به لطف الگوریتم‌های مختلف هوشمند سازی، تصاویر سلفی اکنون چشمگیرتر از همیشه شده است   Huawei nova 2 plusکه اواسط سال گذشته معرفی شد، تقاضای استثنایی را در بازار کشور ما دریافت کرد که در قیاس با رقبا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

با توجه به موفقیت Huawei با nova 2 Plus و به‌صورت کلی سری nova ، آیا می‌توان یک رده جدید و یا سری تازه‌نفس را از سمت شرکت شاهد باشیم؟ باید بگوییم می‌توان انتظار داشت که یک دستگاه جدید Nova به‌زودی عرضه شود و ویژگی‌های بیشتری از دوربین نیز به نمایش گذاشته شود. ما منتظر هستیم تا ببینیم Huawei در آینده چه دستگاهی را معرفی می‌کند. بر مبنای شنیده ها این مدل Huawei nova 3e نام خواهد داشت که در آینده مشخصات بیشتری از آن معرفی می گردد.

گفتنی است که این گوشی در سایر کشورها با نام Huawei P20 lite عرضه شده ولی در بازار کشور ما این مدل با نام Huawei nova 3e عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا