Huawei P20 دارای بهترین دوبین گوشی های هوشمند دنیا

روز گذشته در پاریس گوشی های سری Huawei P20 معرفی شدند. این پرچم داران جدید هوآوی قابلیت های جدیدی را به دنیای گوشی های هوشمند به خصوص در حوزه عکاسی با دوربین گوشی معرفی کردند و سطح استانداردهای این حوزه را ارتقا دادند.

موبنا – دوربین گوشی Huawei P20 Pro از سه لنز Leica بهره مند است و می تواند عکس هایی با تراکم پیکسل ۴۰ مگاپیکسل و دوربین Huawei P20 از دو لنز Leica بهره مند بوده و قادر است عکس هایی با تراکم ۲۰ مگاپیکسل ثبت کنند. همچنین دوربین سلفی گوشی های معرفی شده ۲۴ مگاپیکسلی هستند که موجب می شود سلفی هایی بی نظیر توسط آن خلق شود.

علاوه بر مشخصه های سخت افزاری، هوش مصنوعی یا AI عامل دیگری است که موجب شده کیفیت عکس هایی گرفته شده با دوربین گوشی های سری Huawei P20 نسبت به سایر رقبا حتی در شرایط محیطی دشوار مانند نور کم یا در حال حرکت بسیار متفاوت بوده و ارتقای قابل توجهی داشته باشد.

با توجه به پیشرفت های سری Huawei P20 در حوزه دوربین گوشی های هوشمند، DxOMark یه عنوان منبع معتبر رده بندی کیفی دوربین ها به این سری جدید از گوشی های هوآوی امتیازاتی بالاتر از رقبای آنها از شرکت های سامسونگ و اپل اعطا کرد و دوربین گوشی های Huawei P20 را به عنوان بهترین دوربین های حال حاضر در میان گوشی های هوشمند دنیا معرفی نمود.

Huawei P20 دارای بهترین دوبین گوشی های هوشمند دنیا

DxOMark به گوشی Huawei P20 امتیاز ۱۰۲ و به گوشی Huawei P20 Pro امتیاز ۱۰۹ را داده که هر دو امتیاز از همه گوشی های هوشمند معرفی شده تا به امروز بالاتر هستند. نکته جالب اینکه پیش از این گوشی های موبایل در این رده بندی با اختلاف ۱ و یا حداکثر ۲ امتیاز از هم پیشی می گرفتند ولی گوشی Huawei P20 Pro با کسب امتیاز ۱۰۹ و اختلاف ۱۰ امتیاز! از آخرین رقیب خود یعنی اس ۹ سامسونگ جلو افتاده است که این امر کار رقبا را در آینده برای نزدیک شدن به هوآوی در این رده بندی بسیار مشکل نموده است.

Huawei P20 دارای بهترین دوبین گوشی های هوشمند دنیا

لازم به ذکر است که هم اکنون ۳ گوشی از ۶ گوشی اول در این رده بنده متعلق به هوآوی است. پیش از معرفی P20 گوشی های سری Huawei Mate 10 و در راس آنها Huawei Mate 10 Pro در این رده بندی در کنار رقبایی چون آیفون ده قرار داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا