با تردمیل Kat VR بازی را به واقعیت تبدیل کنید! (+فیلم)

Kat VR، یک شرکت چینی است که به خاطر ساخت تردمیل‌های واقعیت مجازی Kat Walk شناخته شده است، و این بار با طراحی محصولی جدید به Kickstarter بازگشته است.

موبنا؛ علی مهدوی – بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط کمپانی تولیدکننده؛ Kat Walk Mini نسبت به نسخه ۲۰۱۵ کوچک‌تر بوده و به‌رغم طراحی باز و غیر محدود کننده، در هر اتاقی امکان حرکت کامل برای دست‌ها و پاهای کاربر را فراهم می‌کند.
طراحی جدید «مینی» با یک سنسور لیزری که به پایه دستگاه متصل شده است، جایگزین سنسورهای بی‌سیم قدیمی شده است که باعث شده سرعت عکس‌العمل بهتری نسبت به مدل قبلی داشته باشد. همچنین Kat Walk Mini دارای یک سیستم حسگر جدید است که بصورت همزمان با چرخاندن بدن خود به هر سمتی می‌چرخد. یک رشته از ماده جذب‌کننده شوک هم در پایه تردمیل استفاده شده است؛ اگرچه ما مطمئن نیستیم که با سطوح قبلی چه تفاوت‌هایی دارد اما کاربر را مجبور می‌کند تا از کفش‌های کم اصطکاک خاصی استفاده کند.
نسخه اصلی Kat Walk اولین کمپین موفقیت آمیز خود برای جمع‌آوری سرمایه را نزدیک به ۳ سال گذشته در Kickstarter به پایان رساند و ۱۵۰ هزار دلار از حامیان دریافت کرد. این دستگاه یک کیت نسبتاً بزرگ و سنگین بود که علیرغم قیمت پایه‌ی ۶۰۰ دلاری و اندازه نسبتاً بزرگش در راستای جلب نظر گیمرهای حرفه‌ای و قدیمی اقدام کرد. دیدن یک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر که شامل برخی از همان آزادی‌های حرکتی است، بخش قابل توجه و کاربرپسند این دستگاه می‌باشد.
ویدیوی زیر حس فوق‌العاده بازی در این دستگاه را برای شما به نمایش می‌گذارد.

دکمه بازگشت به بالا