هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد

امروز هوآوی از گوشی های جدید خود یعنی Huawei P20 و Huawei P20 Pro طی یک مراسم با شکوه در پاریس رونمایی کرد. گوشی Huawei P20 Pro از اولین دوربین سه گانه Leica دنیا بهره می برد.

موبنا – همچنین هر دو گوشی P20 معرفی شده در این مراسم از پیشرفت های بی سابقه ای در هوش مصنوعی برخوردارند که تجربه عکاسی هوشمند بی نظیری را با گوشی هوشمند برای کاربران به ارمغان آورده است.
ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی، در این مراسم گفت: “گوشی های سری P با خلاقیت به کار رفته در تولید آنها علاقه به عکاسی با موبایل را در جهان شعله ور تر می کند. با لنزهای سه گانه بی نظیر در دوربین Huawei P20 Pro، پیشرفت های قدرتمند هوش مصنوعی (AI) و رنگ های جدید، زیبایی و تلالو نور در طراحی گوشی های جدید سری Huawei P20 انعکاس یافته است. Huawei P20 و Huawei P20 Pro به کاربران فعال امروزی این امکان را می دهد تا لحظات ارزشمند در جهان اطرافشان را به سبکی متفاوت از سایر گوشی ها ثبت کنند.”

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد

قابلیت های اصلی سری Huawei P20 شامل موارد زیر است:
– یک سیستم دوربین پیشرفته برای گرفتن نور بیشتر، جزییات دقیق تر و زیبایی چشمگیر تر از دوربین سه گانه بی نظیر Leica در Huawei P20 Pro با قابلیت ثبت حداکثر میزان پیکسل در عکس ها در دنیای امروز گوشی های هوشمند و دوربین دوگانه کاملاً جدید Leica در Huawei P20 بهره می گیرد.
– قابلیت های نوآورانه عکاسی شامل Master AI برای بهره گیری حرفه ای از هوش مصنوعی در عکاسی و Huawei AIS برای گرفتن لرزش با هوش مصنوعی در این مدل های جدید برای اولین بار معرفی شده اند.
– حاشیه های بسیار نازک در بدنه ای با رنگ های چشم نواز که به زیبایی نور را انعکاس می دهند، طراحی بدیعی را برای گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro به ارمغان آورده اند.
– با وجود پردازنده قدرتمند Kirin 970 با واحد پردازش عصبی اختصاصی یا NPU در کنار نسخه ۸.۱ رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI که بر مبنای آندروید نسخه ۸.۱ طراحی شده، تجربه کاربری در این سری جدید کاملاً روان و دل پذیر است.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
در این مراسم علاوه بر گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro، هوآوی از نسل سوم گوشی های خود با طراحی شرکت پورشه دیزاین با نام PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS هم رونمایی کرد. در ادامه همکاری هوآوی با یکی از برترین برندهای جهانی، گوشی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS با بهره گیری از زبان طراحی و امضای شرکت پورشه دیزاین در کنار تکنولوژی های برتر هوآوی، استاندارد جدیدی از گوشی های هوشمند لوکس را به کاربران معرفی می کند.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
عکاسی فوق حرفه ای با هوش مصنوعی:
سری Huawei P20 یک سیستم پیشرفته و جدید دوربین را معرفی کرده که با قابلیت های خود همه بخش های تجربه کاربران در عکاسی با گوشی هوشمند را به شکل چشمگیری ارتقا داده است. Huawei P20 Pro از یک دوربین سه گانه Leica بهره می برد که یک سنسور رنگی ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تک رنگ ۲۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو در آن تعبیه شده است و می تواند عکس هایی با بیشترین تعداد پیکسلی که در گوشی های مدرن امروزی دیگر وجود ندارد را ثبت کند. این دوربین همچنین به یک سیستم جدید و اختصاصی پردازش رنگی Leica و یک پردازنده ISP اختصاصی در کنار سنسور شدت رنگ برای تولید رنگ های بهتر مجهز شده است.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
با وجود اندازه های دیافراگم f/1.8، f/1.6 و f/2.4 در این دوربین امکان ثبت جزییات به شکل واضح و شفاف وجود دارد. Huawei P20 Pro همچنین با لنزهای جدید Leica VARIO-SUMMILUX با امکان بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری (۳x Optical Zoom) برای عکاسی مسافت طولانی بسیار مناسب است چراکه امکان بزرگنمایی هیبریدی آن به ۵ برابر رسیده است (۵x Hybrid Zoom). عکاسی در نور کم با وجود ISO 102400 از دیگر قابلیت های این دوربین محسوب می شود.
Huawei P20 بر مبنای موفقیت های گوشی گذشته سری P با یک دوربین دوگانه Leica کاملاً جدید که از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های ۱.۵۵ μm و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تک رنگ بهره می برد عرضه شده و امکان عکاسی با کیفیت بسیار مناسب در محیط های با نور کم را داراست.
به علاوه هر دو گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro از یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با قابلیت های زیباسازی با هوش مصنوعی و نورپردازی چهره سه بعدی یا ۳D، که نتیجه آن سلفی های زیبا با رنگ پوست طبیعی بهینه شده است، بهره می برد.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
با وجود واحد پردازش عصبی اختصاص یا NPU در چیپ اصلی این گوشی یعنی Kirin 970 قابلیت های هوش مصنوعی در دوربین های گوشی های سری P20 ارتقا زیادی یافته است. هم اکنون این دوربین ها می توانند با هوش مصنوعی خود ماهیت ۱۹ صحنه و سوژه را تشخیص داده و تنظیمات لازم مربوط به آنها را برای عکاسی با کیفیت به صورت اتوماتیک به آنها تخصیص دهند. قابلیت جدید دیگر این دوربین ها قابلیت پیش بینی فوکوس ۴D است. در این حالت دوربین حرکت سوژه را پیش بینی و فوکوس روی سوژه در حال حرکت را با دقت بالا و با جزئیات دقیق انجام می دهد. به علاوه تکنولوژی جدید Huawei AIS برای گرفتن لرزش در عکس ها با هوش مصنوعی در این دوربین پیش بینی شده است.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
در حوزه فیلم برداری هم سری Huawei P20 از لرزش گیر ۶ محوره بهره برده و از فیلم برداری آهسته یا Slow Motion با قابلیت ثبت ۹۶۰ فریم در ثانیه برای ثبت کلیه جزییات در حرکت آهسته برخوردار شده است.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
طراحی چشم نواز با انعکاس نور:
از بیرون گوشی های سری Huawei P20 با نور احاطه شده اند. Huawei P20 و Huawei P20 Pro با رنگ جدید، جذاب و اختصاصی Twilight یا رنگ نیمه روشن آسمان به بازار عرضه می شوند. این رنگ با افکت انعکاسی زیبای خود حاصل چندین لایه از پوشش نوری NVMC به کار گرفته شده زیر شیشه پشت گوشی است که وقتی نور به سطح آن برخورد می کند با یک تغییر تدریجی نور را به زیبایی منعکس می کند. به علاوه هوآوی این گوشی ها را در رنگ های مشکی، آبی نیمه شب و صورتی طلایی نیز عرضه خواهد کرد.
این گوشی ها همچنین از صفحه نمایش تمام صفحه یا FullView با حاشیه های بسیار باریک که موجب شده نسبت صفحه نمایش به بدنه در آنها بسیار بالا باشد بهره می برند. اندازه صفحه نمایش Huawei P20 به میزان ۵.۸ اینچ و Huawei P20 Pro به میزان ۶.۱ اینچ می باشد. این صفحه نمایش FullView با حاشیه های نازک در کنار گوشه های گرد شده اطراف بدنه علاوه بر زیبایی، موجب خوش دست تر شدن گوشی شده است.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
مدیریت انرژی با هوش مصنوعی و تجربه کاربری روان:
با وجود پردازنده قدرتمند Kirin 970 در کنار نسخه ۸.۱ رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI که بر مبنای آندروید نسخه ۸.۱ طراحی شده، تجربه کاربری در گوشی های سری Huawei P20 کاملاً روان و قابل قبول است. EMUI 8.1 که با هوش مصنوعی توانمندتر شده است از قابلیت هایی چون موارد زیر بهره می برد:

– Huawei Share 2.0 برای به اشتراک گذاری فایل ها بین گوشی های هوآوی و کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز و مک
– قابلیت ارتباط بی سیم Huawei P20 به صفحه نمایش های بزرگ با Easy Projection
– قابلیت تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای کار با دو نرم افزار در یک زمان با قابلیت Smart Screen

سری Huawei P20 از بهترین کیفیت صدای بلوتوث با پنهای باند ۹۹۰kps برای پخش با کیفیت فایل های صوتی Hi-res پشتیبانی می کند. همانند سری Mate، این سری از پرچم داران هوآوی هم از استاندارد ایمنی TÜV Safety برای شارژ سریع و همچنین باتری ها برخودار هستند. باتری Huawei P20 Pro از ظرفیت ۴۰۰۰ mAh و باتری Huawei P20 از ظرفیت ۳۴۰۰ mAh بهره می برد. لازم به ذکر است که مدیریت انرژی در این سری از گوشی ها با هوش مصنوعی بهینه شده که خود موجب دوام بیشتری باتری در هر نوبت شارژ می شود.
گوشی های سری Huawei P20 از یک نسخه اختصاصی نرم افزار Prisma بهره می برند که فیلترها را بر مبنای تشخیص نوع سوژه و صحنه با هوش مصنوعی گوشی پیشنهاد می دهد. به علاوه سری Huawei P20 در همکاری تجاری با گوگل از Google ARCore برای ارائه قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
تجهیزات جانبی صوتی:
در کنار گوشی های Huawei P20، هوآوی از سه تجهزات جانبی صوتی هم رونمایی کرد:
۱- HUAWEI FreeBuds اولین هدفون بی سیم استریو هوآوی است که تجربه صوتی تاثیر گذاری را به کاربران به صورت بی سیم عرضه می کند.
۲- HUAWEI Active Noise Canceling Earphones 3 هدفونی با سه حالت کنسل کردن نویز محیط با پشتیبانی از پخش با کیفیت فایل های صوتی Hi-res است و از رابط USB Type-C برای ارتباط با گوشی بهره می گیرد.
۳- HUAWEI DAC Headphone Amplifier با چیپ DAC خود می تواند پخش صداهای با کیفیت ۳۸۴ kHz ، ۳۲-bit بدون کاهش جزئیات آن برای هدفون های بسیار قدرتمند با امپدانس تا ۶۰۰ اهم فراهم کند.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد
گوشی جدید لوکس PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS:
عرضه گوشی های پورشه دیزاین در سری Huawei Mate از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. آخرین نتیجه همکاری هوآوی و پورشه دیزاین گوشی جدید PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS است که علاوه بر بهره بردن از زبان طراحی اختصاصی و ویژه شرکت پورشه دیزاین از آخرین قابلیت های گوشی های هوشمند هوآوی نیز برخوردار شده است که از آن جمله می توان به دوربین سه گانه لایکا ۴۰ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ mAh ، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد وغبار IP-67 اشاره کرد.
برای اولین بار گوشی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS علاوه بر رنگ اختصاصی مشکی پورشه دیزاین، در رنگ قرمز هم عرضه می شود.

هوآوی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Pro در پاریس رونمایی کرد

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا