فروشگاه اینترنتی اپل از کار افتاد

برخی کارشناسان اعلام کردند که از کار افتادن فروشگاه اینترنتی اپل می‌تواند به معنی آماده کردن آن برای عرضه یک محصول جدید باشد که به احتمال قوی از این محصول به عنوان یک آیپد ارزان‌تر به عنوان سیستم آموزشی یاد می‌شود.

موبنا – فروشگاه اینترنتی مخصوص اپلیکیشن‌های اپل که با نام «اپ استور» چند ساعت پیش از برگزاری کنفرانس سالانه آموزشی این شرکت در «کالج فنی لِین» در شیکاگو به طور کامل از کار افتاد.

این اتفاق یکی از بدترین تجربیات برای شرکت اپل محسوب می‌شود و تبعات بسیار گسترده‌ای برای آن دارد. برخی کارشناسان اعلام کردند اتفاق مذکور به دنبال به‌روزرسانی فروشگاه اینترنتی اپل صورت گرفته است و این احتمال وجود دارد که اپل قصد داشته است قیمت سری گسترده از محصولات موجود در آن را به صورت همزمان تغییر دهد.

فروشگاه اینترنتی اپل از کار افتاد

در این میان برخی کارشناسان اعلام کردند که از کار افتادن فروشگاه اینترنتی اپل می‌تواند به معنی آماده کردن آن برای عرضه یک محصول جدید باشد که به احتمال قوی از این محصول به عنوان یک آیپد ارزان‌تر به عنوان سیستم آموزشی یاد می‌شود.

لازم به ذکر است شرکت اپل تصمیم دارد امروز کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود را برگزار کند و پیش‌بینی می‌شود طی آن به‌روزرسانی نسخه جدید سیستم عامل این شرکت ارایه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا