سونی به بازار جهانی تبلت برمی‌گردد

این طور که در آخرین خبرها اعلام شده است شرکت سونی دو رایانه لوحی ۸ و ۱۰ اینچی را آمده ورود به بازار کرده است.

موبنا – از زمانی که سونی آخرین تبلت اندرویدی خود را روانه بازار کرد حدود سه سال می‌گذرد. این رایانه لوحی «ایکسپریا زد۴ تبلت» نام داشت و به راحتی می‌توان نتیجه گرفت هم اکنون پس از گذشت این دوره زمانی سهم بسیار اندکی از بازار جهانی را در اختیار دارد.

سونی به بازار جهانی تبلت برمی‌گردد

با این وجود به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی تصمیمات خود را نهایی کرده است تا رایانه لوحی دیگری وارد بازار کند و حتی منابع آگاه می‌گویند این احتمال وجود دارد که دو مدل تبلت سونی عرضه شود. این طور که در آخرین خبرها اعلام شده است شرکت سونی دو رایانه لوحی ۸ و ۱۰ اینچی را آمده ورود به بازار کرده است.

سونی به بازار جهانی تبلت برمی‌گردد

عکس‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه نشان می‌دهد که تبلت‌ها قابلیت‌های مختلفی را در خود جا داده‌اند و این احتمال وجود دارد که یکی از آنها در خانواده تبلت‌های پرچمدار به فروش برسد. به گفته منابع آگاه این رایانه های لوحی نخستین بار توسط اپراتور ژاپنی «ان‌تی‌تی دوکومو» عرضه می‌ّوند و پیش‌بینی می‌شود که از پایان تابستان پیش‌رو همراه با دو دستگاه گوشی هوشمند ایکسپریا به دست کاربران برسند.

برخی کارشناسان بازگشت سونی به بازار جهانی رایانه‌های لوحی را غیرممکن می‌دانند و با این وجود تصاویر و اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه این خبر را تایید می‌کند. اگرچه تاکنون اخبار دقیق‌تری در این زمینه منتشر نشده است، ولی پیش‌بینی شده است که طی فصل آینده از این دستگاه‌ها به صورت رسمی رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا