مقایسه Assassin’s Creed Rogue و نسخه بهینه شده آن (+ویدئو)

در این مطلب قصد داریم ویدیوی جدیدی از بازی Assassin’s Creed را که توسط Digital Foundry تهیه شده، برای شما قرار دهیم که در آن، نسخه جدید بازی Assassin’s Creed Rogue و نسخه بهینه شده آن مقایسه شده‌اند.

موبنا؛ علی مهدوی – خیلی از طرفداران این بازی قطعاً برایشان سوال است که آیا نسخه جدید هم به اندازه بازی اصلی جذاب خواهد بود؟

Assassin’s Creed Rogue در اصل در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ ساخته شده بود که اندکی بعد در سال ۲۰۱۵ برای PC نیز منتشر شد. اخیراً هم نسخه ریمستر بازیAssassin’s Creed Rogue برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One راه اندازی شد. Assassin’s Creed Rogue یک بازی اکشن، به سبک ماجراجویانه است که در یک محیط جهانی رخ می‌دهد و از زاویه سوم شخص اتفاق می‌افتد. بخش‌های دریایی بازی‌های قبلی که با کنترل کشتی موریگان توسط Shay همراه بود، در بازی جدید هم وجود دارد. موریگان در مقایسه با کشتی Jackdaw که متعلق به Edward Kenway بود و در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag نشان داده شد، کوچک‌تر است و در نتیجه می‌تواند در رودخانه‌ها نیز حرکت داشته باشد.

در حالی که این بازی به بلندپروازی Creed Assassin Unity – که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد – نیست، هنوز جلوه‌های بصری بسیاری را به همراه دارد. این پکیج با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل روی PS4 و Xbox One و با کیفیت ۴K روی PS4 Pro و Xbox One X به همراه دیگر بروزرسانی ها ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا