پاسخگویی شبانه روزی مخابرات منطقه اصفهان به مشترکین و مهمانان در ایام نوروز

استان اصفهان منطقه ای به قدمت فرهنگ ایران زمین ،منطقه ای جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی هر ساله در ایام نوروز با تمام جذابیت های طبیعی و آثار باستانی اش میزبان خیل عظیمی از مهمانان نوروزی است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای کسب رضایت مشتریان و مهمانان نوروزی ، تعداد زیادی از کارکنان حوزه های ارتباطات ثابت و همراه ،دیتا و مراکز تماس ۹۹۹۰- ۲۰۲۰ و ۱۱۸ به صورت شبانه روزی در این استان ، وظیفه خدمت رسانی به مهمانان نوروزی و مشترکین را در ایام نوروز بر عهده دارند.
گفتنی است با تلاش های شبانه روزی کارکنان مخابراتی استان و علی رغم وجود حجم بالای استفاده از شبکه مخابراتی همراه اول و ثابت ، هم اکنون شاهد سرویس دهی بدون وقفه و کاستی در این استان هستیم.
لازم به ذکر است تعداد ۳۸۰ دفتر مخابراتی در ایام نوروز به صورت شیفت در استان اصفهان پاسخگوی مراجعین هستند.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، نیز به صورت سر زده از مراکز تماس ۹۹۹۰ و ۱۱۸، بازدید و از نزدیک، نحوه پاسخگویی و مسائل مطروحه در این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
مهندس حیدری زاده بر اهمیت مقوله پاسخگویی و مشتری مداری در شرکت مخابرات تاکید کرد و گفت:« پاسخگویی آنلاین و موثر به مشتریان همراه با حفظ کرامت ایشان اولین و اساسی ترین قدم در راستای مشتری مداری و حفظ برند سازمانی است ».
گفتنی ست؛ مراکز تماس ۹۹۹۰ همراه اول و سامانه تلفنی ۱۱۸ به طور شبانه روزی پاسخگوی مشتریان شرکت در استان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا