معاون اول رئیس جمهور از کارخانه تولید مودم مخابراتی ارگ جدید بازدید کرد

دکتر جهانگیری،‌ فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در اولین روزهای سال ۱۳۹۷ از کارخانه تولید مودم خدمات مخابراتی ارگ جدید بازدید کرد.

موبنا – دکتر جهانگیری،‌ معاون اول رئیس جمهور در اولین روزهای سال ۱۳۹۷از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید به عنوان یکی از قطب های تولید کالاهای ایرانی در کشور بازدید کرد و در جریان روند خط تولید راه اندازی شده این شرکت با ظرفیت بیش از ۵۵۰ هزار دستگاه مودم در سال در یک شیفت قرار گرفت.
جهانگیری طی بازدید و صحبت با نیروهای بومی این کارخانه،‌ ضمن سوال از تحصیلات و محل سکونت برخی از این پرسنل که همگی بومی و با تحصیلات دانشگاهی در رشته های الکترونیک و مخابرات می باشند،‌ با ابراز خرسندی از ایجاد اشتغال بیش از ۵۰ نیروی بومی با تحصیلات مرتبط،‌ ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات و حمایت های لازم از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت از کالای ایرانی در سال جدید،‌ این کارخانه به حداکثر ظرفیت خود که باعث اشتغال حدود ۲۰۰ نیروی بومی در این منطقه خواهد شد،‌ برسد.
گفتنی است؛ شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، از سال ۹۲ اقدام به تولید انواع مودم های ADSL ، VDSL ، GPON با نام تجاری U.TEL نموده است که همه این مودم ها به صورت کامل در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در کشور با آخرین تکنولوژی روز دنیا ،تولید می شود.
لازم به ذکر است که کلیه تجهیزات تولیدی این شرکت دارای تائید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و کلیه آزمایشگاه های معتبر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا