ارائه خدمات بهاری مخابرات منطقه خراسان رضوی در روزهای آغازین سال ٩٧

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در نوروز ٩٧ اقداماتی در بخش های تلفن همراه، ثابت وجذب مشترکین تلفن همراه وتعویض یوسیم برای مشتریان و زائران خراسان رضوی انجام شد.

موبنا – در زمینه تلفن همراه ، با توجه به ظرفیت سازی در شبکه همراه اول و در ایستگاههای BTS در دهه آخر ماه صفر سال٩۶ ، در مسیرهای منتهی به شهر مقدس مشهد و به ویژه حرم مطهر امام رضا (ع) افزایش ظرفیت شبکه تا ٢٧ اسفند ٩۶ تکمیل شد٠

همچنین، بر اساس پیش بینی حضور۶٠٠هزار زائر و مشترک همراه اول، ظرفیت سازی و جا نمایی ایستگاه ها در صحن و حرم مطهر تکمیل و ١١ ایستگاه BT S پر ظرفیت دائمی افزون بر شبکه مجهز به فیبر نوری ، ١٢سکتور پوششی در خیابان های منتهی به حرم با تکنولوژی های نسل ٢ و ٣ و ۴ راه اندازی شد.

گفتنی ست، ۴۴٠ هزار مشترک همراه اول در لحظه تحویل سال در حرم مطهر حضور داشتند که این تعداد معادل ٧٣ درصد ظرفیت پیش بینی شده و تعداد مکالمه در لحظات ابتدایی سال ، ١۴ برابر شرایط عادی بوده است.

همچنین، از جمله اقدامات انجام شده در زمینه تلفن ثابت در نوروز ٩٧ ، می توان به دایر بودن ١٢ دفتر پیشخوان دولت در خصوص ارائه تلفن ثابت، سامانه پاسخگویی ٢٠٢٠ در دفاتر ارائه اینترنت مخابرات و ارائه سرویس های اینترنت FTTH و VDSL و ADSL اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، ٢۴ساعت مکالمه درون استانی رایگان تلفن ثابت به ثابت انجام شد.

همچنین ، همکاری همراه اول با شهرداری مشهد در برگزاری سمینار آموزشی و شرکت همراه اول در همایش گردشگری موزه کوهسنگی از جمله اقدامات انجام شده در خصوص جذب مشترکین تلفن همراه و تعویض یوسیم بود .

لازم به ذکر است، ایجاد دو غرفه در نمایشگاه بین المللی عید و اهدای یوسیم رایگان و آموزش دو روزه road show و برگزاری امتحانات دفاتر در مرکز آموزش از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا