اپل ششمین شرکت مورد علاقه مردم برای کار!

موقعیت اپل به عنوان بهترین شرکت از نظر کارمندان برای استخدام و آغاز فعالیت شغلی نسبت به سال گذشته یک پله بالاتر آمده است. این شرکت سال گذشته عنوان هفتم را به خود اختصاص داده بود.

موبنا – این طور که در گزارش‌های جدید اعلام شده است، اپل با همه مزایای خود ششمین شرکت مورد علاقه مردم آمریکا محسوب می‌شود تا به عنوان کارمند در آن استخدام شوند.

بر اساس لیست جدید منتشر شده از سوی شبکه اجتماعی سازمانی لینکدین مشخص شد اپل جزء بهترین شرکت‌ها برای کار کردن است و مردم تمایل زیادی برای ورود به آن دارند. با این وجود آمازون محبوب‌ترین شرکت در این زمینه محسوب می‌شود و برای افرادی که به دنبال کار می‌گردند رتبه نخست را به خود اختصاص داد است. رتبه دوم این لیست آلفابت است که شرکت مادر گوگل محسوب می‌شود و پس از آن هم برخی دیگر از شرکت‌های فناوری قرار دارند.

لینکدین هر سال لیست برترین شرکت‌های آمریکایی برای استخدام نیروی کار جدید را در زمینه‌های مختلف از جمله دستیابی، مشارکت، علاقه شغلی و قدرت استخدام نیروی جدید منتشر می‌کند. بخش دستیابی میزان تشخیص هر شرکت را نشان می‌دهد، مشارکت و تعامل بر نحوه روابط شرکت با کارمندان و نحوه فعالیت آنها در فرآیندهای کاری تاکید دارد و به همین شکل بخش‌های دیگر حضور کارمند در هر یک از شرکت‌ها را تحلیل می‌کنند.

اپل ششمین شرکت مورد علاقه مردم برای کار!

لازم به ذکر است موقعیت اپل به عنوان بهترین شرکت از نظر کارمندان برای استخدام و آغاز فعالیت شغلی نسبت به سال گذشته یک پله بالاتر آمده است. این شرکت سال گذشته عنوان هفتم را به خود اختصاص داده بود. به گفته لینکدین، از مهم‌ترین مواردی که مردم اپل را به عنوان شرکت خوب برای کار کردن قلمداد می‌کنند این است که کارمندان اپل برای خرید محصولات این شرکت ۲۵ درصد تخفیف می‌گیرند، سیاست‌های اپل برای زنان باردار و زایمان کودک مناسب است و در چنین مواردی مادر ۱۸ هفته و پدر ۶ هفته مرخصی با حقوق دریافت می‌کند، توجه ویژه به سلامت کارمندان می‌شود، در شرکت اپل کلینیک‌های درمانی تخصصی تاسیس شده است، و کارمندان اپل به همراه خانواده آنها می‌توانند از مزایای گسترده خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

فهرست ۱۰ شرکت برتر آمریکایی برای استخدام نیروی کاری جدید به قرار زیر است:

  • آمازون – تعداد کارمندان: ۵۶۶ هزار نفر در سراسر جهان
  • آلفابت – تعداد کارمندان: ۸۰۱۱۰ نفر در سراسر جهان
  • فیسبوک – تعداد کارمندان: ۲۵۱۰۰ نفر در سراسر جهان
  • سلزفورس – تعداد کارمندان: ۳۰ هزار نفر در سراسر جهان
  • تسلا – تعداد کارمندان: ۳۷ هزار نفر در سراسر جهان
  • اپل – تعداد کارمندان: ۱۲۳ هزار نفر در سراسر جهان
  • کامکست ان‌بی‌سی یونیورسال : تعداد کارمندان: ۱۶۴ هزار نفر در سراسر جهان
  • والت دیزنی کمپانی – تعداد کارمندان: ۱۹۹ هزار نفر در سراسر جهان
  • اوراکل – تعداد کارمندان: ۱۳۸ هزار نفر در سراسر جهان
  • نتفلیکس – تعداد کارمندان: ۵۵۰۰ نفر در سراسر جهان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا