ساعت هوشمند ۵۲۰۰ دلاری چه امکاناتی دارد؟

این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند لوکس ۵۲۰۰ دلاری هابلوت امسال به صورت عمومی وارد بازار نشود و شرکت مذکور آن را پیش از آغاز جام جهانی فوتبال روانه بازار کند.

موبنا – شرکت «هابلوت» که از بزرگترین شرکت‌های سوئیسی تولیدکننده ساعت‌های لوکس و گران قیمت محسوب می‌شود، تاریخچه بسیار موفق در بازار جانی ساعت‌های مچی دارد. این شرکت هم اکنون همه اقدامات لازم را انجام داده است تا نخستین ساعت مچی هوشمند خود را روانه بازار کند.

شرکت هابلوت اعلام کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود توضیح داد نخستین ساعت مچی هوشمند و لوکس خود را این هفته به صورت رسمی معرفی کند و قرار است از این ساعت منحصر به‌فرد در نمایشگاه «بِیس‌ورلد» رونمایی شود. هنوز نام این ساعت لوکس اعلام نشده است. با این وجود «جین-کلاود بیوِر» مدیر شرکت ساعت‌سازی LVMH طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که این ساعت مچهی هوشمند ۵۲۰۰ دلار قیمت دارد.

ساعت هوشمند ۵۲۰۰ دلاری چه امکاناتی دارد؟

البته این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند لوکس ۵۲۰۰ دلاری هابلوت امسال به صورت عمومی وارد بازار نشود و شرکت مذکور آن را پیش از آغاز جام جهانی فوتبال روانه بازار کند. یکی از جالب‌ترین امکانت در نظر گرفته شده برای ساعت هوشمند مذکور این است که به کاربر اعلام می‌کند کدام تیم فوتبال هم اکنون بازی دارد و او چطور می‌تواند این مسابقه فوتبال را به صورت مستقیم تماشا کند.

هابلوت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سوئیسی LVMH محسوب می‌شود و در نظر دارد این محصول را به عنوان بهترین ساعت لوکس خود در ۲۰ سال گذشته روئانه بازار کند. این ساعت مچی هوشمند به صورت محدود ساخته می‌شود و هر زمان که کاربر تمایلی به استفاده از آن نداشته باشد، شرکت سازنده آن را از کاربر خریداری می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا