کنسول بازی جدید آتاری با نام «Atari VCS» (+عکس)

موبنا؛ علی مهدوی – این نقطه عطف مهم در آتاری ترکیب ماهرانه‌ای از خطوط مدرن و جزئیات حیرت‌انگیز همراه با نوآوری‌های جدید است که واکنش‌های مثبتی از طرف هواداران خود دریافت کرده است.


لوگویAtari VCS مانند خود کنسول، نسل‌های فعلی و گذشته را ترکیب می‌کند و از تاریخ غنی آتاری که مربوط به آرم‌ها، تصاویر و بازی‌های به یادماندنی سال‌های ۱۹۷۰ تا ۸۰ می‌باشد، برای طراحی گرافیکی پیشرفته خود الهام گرفته است.


این کنسول با الهام از نمونه‌های اصلی آتاری بصورت کلاسیک طراحی شده و انتظار می‌رود قیمت آن در بازار جهانی حدود ۱ میلیون و چهارصد هزار تومان باشد.


“مایکل آرست” مدیر بخش اجرایی شرکت آتاری می‌گوید: “همه دست‌اندرکارانی که در پلتفرم جدید نقش داشتند، برای ساخت این وسیله، به اندازه بهترین طرفداران آتاری نسبت به برند و میراث آن تعصب داشتند. با آوردن نام آتاری vcs ما می‌دانیم که همه چیز باید کاملاً درست انجام شود و به همین دلیل بود که ما در اواخر سال قبل توزیع این کنسول را به تعویق انداختیم.”


وی در ادامه افزود: “امیدواریم که طرفداران آتاری، توجه شدید ما نسبت به جزئیات را قدر بدانند و به همین اندازه برای آتاری vcs مشتاق باشند.”
آتاری vcs همراه با یک کنترل طرح کلاسیک و یک گیم‌پد فروخته خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل