پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت سال نو

نوروز بار دیگر فرامی‌رسد و طبیعت بار دیگر جامه‌ای نو بر تن می کند و به استقبال تحولی دیگر می‌رود. تحولی که در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی، طراوت و شادکامی به همراه دارد.

موبنا – در آستانه فرارسیدن «عید نوروز » و آغاز سال نو؛ ضمن تبریک به‌تمامی همکاران عزیز و خانواده‌های ایشان، از سعی و تلاش بی‌وقفه کارکنان فهیم و سخت‌کوش شرکت مخابرات که برای رسیدن به اهداف استراتژیک و خدمت‌رسانی به مشتریان شرکت گام‌های بلندی برداشته و موفقیت‌های چشمگیری را نصیب سازمان خودکرده‌اند؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.
پروردگار عالمیان را سپاس که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش، در سالی که گذشت؛ خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران با همدلی در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت و افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه کوشیدند.
در سال جدید و نوروز ۱۳۹۷ برای تمامی عزیزان در خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران، سالی سرشار از سلامتی، خیروبرکت، کامیابی و موفقیت را آرزو و از «مقلب‌القلوب و الابصار»، بهترین حال را، برای همه شما عزیزان، مسألت دارم.
امیدوارم، با آغاز سال جدید، همچنان با سعی و کوشش تمامی همکاران‌ شریف و گرامی، در ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به هموطنان شریف، شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

سید مجید صدری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا