با حضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ۱۹ طرح مخابراتی در استان خوزستان افتتاح شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان خوزستان، با افتتاح۱۹ طرح مخابراتی با حضور در منطقه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، وضعیت ارتباطات در مناطق روستایی و محروم این شهرستان را از نزدیک پیگیری کرد.

موبنا – به گزارش موبنا و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات که در آخرین روز کاری سال ۹۶ با همراهی مهندس سید مجید صدری مدیرعامل و مهندس یافتیان عضوهیات مدیره شرکت مخابرات ایران وجمعی از مدیران ارشد وزارتخانه به استان خوزستان سفر کرده بود ضمن حضور درجلسه شورای اداری شهرستان دزفول فاز اول طرح پوشش تلفن همراه در مناطق صعب العبورشمال خوزستان را افتتاح نمود.
وی در جلسه شورای اداری بخشداری الوار گرمسیری که در محل سیاه چادر عشایر این منطقه برگزار شد با اشاره به تفاوت وضعیت ارتباطات در مناطق روستایی و شهری در این منطقه ، گفت : امروز ۲۳ روستا از روستاهای شهرستان اندیمشک تحت پوشش خدمات ارتباطی قرار گرفتند و ۱۹ روستای دیگر هم تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.
آذری جهرمی تصریح کرد: برای بقیه مناطق شهری و روستایی اندیمشک نیز کمیته ای متشکل از سازمان تنظیم مقررات، مخابرات منطقه واپراتورها تشکیل می شود و با تامین اعتبارات تا پایان شهریورماه سال ۹۷ این مناطق نیزدر شهرستان اندیمشک مشکل ارتباطی این مناطق رفع می شود.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به عزم وتکلیف دولت جهت فراهم نمودن اسباب آسایش ورفاه مردم ساکن در مناطق کمترتوسعه یافته ،ارائه خدمات ارتباطی دراین نقاط را که گاها فاقد سایر امکانات زیربنائی نظیر جاده وبرق هستند نشانده عزم واراده وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات جهت تحقق این مهم دانست وابراز امیدواری کرد که مراحل بعدی طرح uso تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
درادامه این نشت مهندس فلاح زاده مدیرمخابرات منطقه خوزستان به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران که دراین طرح ارزنده به عنوان مجری مشارکت دارد، ضمن ارائه گزارشی کوتاه عنوان نمود که با راه اندازی فاز اول پروژه uso بیش از ۱۰۰ روستای فاقد ارتباط از خدمات همراه اول بهره مند خواهند شد.
در پایان این سفر یکروزه مهندس آذری جهری وهیات همراه به منظور زیارت یادمان شهدای شلمچه راهی شهرستان خرمشهر گردیدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا