ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام در رایانه و گوشی هوشمند

برخی اوقات کاربران نیازمند دانلود و ذخیره‌ی تصاویر پروفایل اینستاگرام اشخاص هستند. در مقاله‌ی جاری به شیوه‌ی انجام آن در رایانه و گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

موبنا – شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام پر از تصاویر زیبا و خیره‌کننده است. تصاویر پروفایل برخی از کاربران حتی جذاب‌تر از تصاویر موجود در خط زمانی (Time line)‌ آن‌ها است. به همین دلیل کاربران گاهی به دانلود و ذخیره‌ کردن برخی از تصاویر فوق‌العاده زیبای پروفایل نیاز پیدا می‌کنند. علاوه‌بر این موضوع، گاهی اوقات ممکن است به خاطر حذف شدن تصویر پروفایل موجود در گوشی، راهی به‌جز دانلود آن برای بازیابی نداشته باشید. ما را همراهی کنید تا نحوه‌ی انجام این کار را در رایانه و گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید شرح دهیم.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام در رایانه

به‌راحتی و بدون استفاده از نرم‌افزار جانبی می‌توان تصاویر پروفایل اینستاگرام را با کیفیت اصلی و کامل در کامپیوتر دانلود و ذخیره کرد. برای این منظور باید مراحل ذیل را دنبال کنید.

گام ۱: در مرورگر اینترنتی خود، به حساب کاربری اینستاگرام شخص مورد نظر مراجعه کنید. در ادامه باید روی عکس پروفایل دایره‌ای شکل کلیک راست کنید و گزینه‌ی Copy image address را انتخاب کنید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

گام ۲: اکنون باید آدرس URL رونوشت گرفته‌شده را در نوار آدرس سربرگ جدید مرورگر بچسبانید (Paste). پس از حذف کردن بخش «s150x150/» از آدرس URL، باید کلید اینتر را از کیبورد فشار دهید. در این حالت باید تصویر پروفایل شخص مورد نظر در کیفیت اصلی خود قابل مشاهده باشد.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

گام ۳: در این مرحله کافی است که روی تصویر کلیک راست کنید و گزینه‌ی Save image as را برای دانلود و ذخیره شدن آن بزنید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام در گوشی هوشمند اندروید

به غیر از روش یادشده، با استفاده از ۳ نرم‌افزاری که در ادامه‌ی مقاله روش استفاده از آن را شرح خواهیم داد، می‌توانید تصویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید. برای این منظور ابتدا باید نرم‌افزار مورد نظر را در گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید دانلود و نصب کنید.

۱- نرم‌افزار Insta Profile Pic Zoom & Save

اگر خواستار دانلود و ذخیره‌ی تصویر پروفایل شخص مورد نظر با کیفیت کامل و اصلی هستید، با استفاده از نرم‌افزار Insta Profile Pic Zoom & Save و بدون اجرا کردن نرم‌افزار Instagram، می‌توانید این کار را انجام دهید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

نرم‌افزار یادشده به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و امکان نمایش و ذخیره‌ی تصاویر پروفایل را برای کاربران فراهم می‌کند. برای دانلود تصویر پروفایل ، کافی است که نام پروفایل شخص مورد نظر را وارد کنید و دکمه‌ی GET PROFILE PICTURE را تپ کنید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

پس از لمس دکمه‌ی یادشده، نرم‌افزار شروع به جستجو در دنیای اینستاگرام می‌کند و تصویر پروفایل شخص مورد نظر را نمایش می‌دهد. در این حین برای ذخیره کردن تصویر نمایان‌شده می‌توانید روی آیکونی که به شکل یک فلاپی دیسک است و در گوشه‌ی بالایی سمت راست قرار دارد، تپ کنید. همچنین می‌توانید با لمس آیکون اشتراک‌گذاری (Share) نزدیک به آن، تصویر پروفایل شخص را به اشتراک بگذارید. به‌منظور مشاهده‌ی تصویر ذخیره‌شده در گوشی هوشمند، می‌توانید آیکون گالری واقع در گوشه‌ی بالایی سمت راست صفحه‌ی اصلی نرم‌افزار را لمس کنید. حجم نرم‌افزار بسیار اندک و حدود ۳ مگابایت است.

۲- نرم‌افزار Insta Big Profile Photo

اغلب هنگامی که تصاویر در اندازه‌ی کوچک و به‌صورت تصویر پروفایل اینستاگرام هستند، تشخیص آن‌ها سخت است و بسیاری از جزئیات آن‌ها از دست می‌رود. از این رو بهتر است که از نرم‌افزاری که تصویر پروفایل را بزرگ‌تر و روی آن زوم می‌کند، بهره ببرید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

برای این منظور ابتدا باید نرم‌افزار اینستاگرام را اجرا کنید و پس از رونوشت گرفتن از آدرس URL تصویر پروفایل با استفاده از گزینه‌ی Copy Profile URL موجود در زیر منوی دکمه‌ی Follow، آن را در کادر مربوطه‌ی نرم‌افزار Insta Big Profile Photo بچسبانید. حال می‌توانید با فشردن دکمه‌ی Load It، تصویر پروفایل مورد نظر را در اندازه‌ی کامل مشاهده کنید.نرم‌افزار یادشده به‌صورت کاملا رایگان و با حجم حدود ۱۰ مگابایت قابل دریافت است.

۳- نرم‌افزار Profile Picture Download for Instagram

نرم‌افزار Profile Picture Download for Instagram به احتمال قوی به خاطر ساده‌تر و زیباتر بودن رابط کاربری، موفق به کسب امتیاز ۴.۷ از ۵ شده است.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

مشابه با Insta Profile Pic Zoom & Save، در استفاده از نرم‌افزار Profile Picture Download for Instagram، نیازی به اجرای نرم‌افزار اینستاگرام در گوشی هوشمند یا تبلت مبتنی بر اندروید نیست.کافی است که نام پروفایل مورد نظر را در کادر جستجوی واقع در بخش بالایی نرم‌افزار تایپ کنید و روی Search ضربه بزنید. سپس هنگام ظاهر شدن تصویر پروفایل مورد نظر در صفحه‌ی گوشی، باید دکمه‌ی Download this picture واقع در بخش پایینی نرم‌افزار را لمس کنید. با انجام این کار، تصویر پروفایل شخص مورد نظر در پوشه‌ی Download ذخیره می‌شود و در گالری گوشی هوشمند قابل مشاهده خواهد شد. این نرم‌افزار هم مشابه با دو مورد قبلی، کاملا رایگان و حجم آن حدود ۳ مگابایت است.

با استفاده از راهکارهای یادشده در این مقاله به‌راحتی قادر به ذخیره کردن تصاویر پروفایل مورد نظر در کامپیوتر و هر دستگاه هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خواهید بود.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا