PlexVault و PlexCompressor فناوری های کارآمد پلکستور در درایوهای جامد

شرکت پلکستور علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و پرسرعت، همواره با فناوری های اختصاصی خود، ارزش افزوده بیشتری را برای مشتریان خود مهیا کرده است.

موبنا – چندی پیش نگاهی به فناوری افزایش سرعت PlexTurbo در محصولات این شرکت انداختیم. حال قصد داریم دو فناوری بسیار کارامد را در دیسک های جامد پلکستور با نام های PlexVault و PlexCompressor زیر نظر بگیریم.
PlexCompressor راهی برای افزایش فضای خالی SSD
معمولاً یکی از اصلی ترین مشکلات SSDها، کمبود فضای کافی و هزینه گران هر واحد حافظه است. پلکستور در محصولات میان رده خود، با توجه به نگاه هزینه معمولاً محدود کاربر نهایی، نرم افزاری را با نام PlexCompressor ارائه کرده است که این نرم افزار به طور کاملاً هوشمند می تواند فایلهایی را که در مدت زمان بیش از ۳۰ روز بی استفاده بوده را پیدا کرده و فشرده کند. این عمل می تواند فضای خالی بیشتری را نسبت به حالت عادی در دسترس کاربر قرار دهد. برای فعال سازی این فناوری صرفاً نیاز به داشتن یک درایو از پلکستور بوده و نوع ساختار دیسک را نیز باید در حالت غیرفشرده انتخاب کنید. PlexCompressor در زمان بیکاری سیستم فایل ها را پیدا کرده و آنها را فشرده می کند و در زمان فراخوانی برای استفاده در مدت بسیار کوتاهی آنها را به حالت اول بر می گرداند. به یاد داشته باشید که فشرده سازی با PlexCompressor هیچ تاثیری در ساختار فایل ایجاد نمی کند.

PlexVault و PlexCompressor فناوری های کارآمد پلکستور در درایوهای جامد
PlexVault، گاوصندوق دیجیتال شما
امنیت در استفاده از هارد دیسک ها بسیار مهم است. چرا که تمامی اطلاعات شما در هارد دیسک ذخیره می شود. نرم افزار های بسیاری هم برای کدینگ/دیکدینگ اطلاعات موجودند که مشکلات خاص خود را دارند. یا بسیار گران هستند، یا امنیت کافی را ندارند و یا با تغییر ساختار فایل ممکن است به بخش هایی از اطلاعات مهمتان آسیب های برگشت ناپذیر وارد کنند.
پلکستور با مهیا کردن فناوری PlexVault، خیال شما را راحت کرده است. درواقع این نرم افزار بخش هایی از درایو پلکستورتان را به طور مجزا ایمن کرده و حتی درصورت استفاده مشترک از یک سیستم، امنیت کامل بخش مورد نظرتان را حفظ می کند. امنیت PlexVault به حدی بالاست که به پس از کد شدن، به هیچ شکل ممکن قابل دستیابی نبوده و فقط با دسترسی به کد امنیتی مورد نظر می توانید از اطلاعات استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نهایت حجم قابل یک درایو پلکستور برای PlexVault تا یک سوم کل فضای درایو جامد است.

دکمه بازگشت به بالا