از شایعه تا حقیقت اینترنت ماهواره‌ای!

آخرین ماه سال ۹۶ با شاهکار تأمل‌برانگیز روابط عمومی وزارت ارتباطات به پایان رسید. اواسط اسفند ماه گذشته نخستین نشست خبری(برخط) آنلاین کشور به‌وسیله وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درحالی برگزار شد که دستکم نیمی از پرسش‌های خبرنگاران و به‌ویژه اندک رسانه‌های مستقل که احتمالا سؤالاتشان به مذاق روابط عمومی این وزارتخانه خوش نمی‌آمد، با سانسور کامل مواجه شد! جزئیات برگزاری این نشست را می‌توانید در بخش گزارش‌های این شماره از مجله تلفن‌همراه بخوانید.

موبنا – گزارش خواندنی دیگری که در این شماره منتشرشده، مربوط به برترین شرکت‌های فعال در ایران است. حضور شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال موبایل در کنار بانک‌ها نکته جالب‌توجه در این گزارش است. اگر می‌خواهید بدانید کدام شرکت‌ها حائز رتبه برتر در ایران شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این گزارش را از دست ندهید.
این روزها که بحث محدودسازی شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، خیلی‌ها سخن از اینترنت ماهواره‌ای به میان می‌آورند. باوجود اینکه اغلب مخاطبان چیز زیادی از این موضوع نمی‌دانند، اما تبلیغات در مورد ارائه اینترنت ماهواره‌ای به‌شدت داغ است؛‌ اما آیا واقعاً دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای برای مردم ایران امکان‌پذیر است؟ پاسخ این سؤالات را می‌توانید در گزارش «از شایعه تا حقیقت اینترنت ماهواره‌ای!» بخوانید.
در بخش نقد و بررسی نیز نویسنده مجله‌ تلفن‌همراه مطرح‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار در سال جدید را بررسی کرده است. این مطلب با عنوان ابر هوشمند‌های سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.
با توجه به اینکه فصل سفرهای نوروزی فرا رسیده و اغلب ما نیز در سفر به‌نوعی به اینترنت وای‌فای احتیاج پیدا می‌کنیم، بد نیست راه و روش استفاده ایمن از امواج وای‌فای را یاد بگیریم. در مطلبی با عنوان «۱۰نکته امنیتی وای‌فای برای مسافران نوروزی» به این موضوع پرداخته‌ایم.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

از شایعه تا حقیقت اینترنت ماهواره‌ای!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا