همراه اول تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد

به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به تمامی مشترکین خود عیدی می دهد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت از ۱۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.
در طرح نوروزی همراه اول که از روز سه شنبه ۲۹اسفندماه۹۶ تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۹۷ اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده به صورت تصادفی فعال می شود.
این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه(داخل شبکه)، پیامک(داخل شبکه) و اینترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده کند. خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس های رومینگ و خارجه با این اعتبار امکانپذیر نیست.
همراه اولی ها می توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره گیری کد دستوری #۹۷*، بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.
گفتنی است ثبت نام و دریافت عیدی تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین است.
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا