بهترین پاوربانک‌های سال ۲۰۱۸ (+عکس)

امروزه تقریباً همه مردم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و از اهمیت همراه داشتن یک پاوربانک پشتیبان اطلاع دارند. اما با وجود تعداد زیاد برندها در سایت‌های فروش شاید احساس سردرگمی برای خریداران به وجود آید.

موبنا؛ علی مهدوی – ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین پاوربانک‌ها و ارائه چند نکته درمورد خرید آن‌ها بپردازیم. شناخت ویژگی‌های شارژ متفاوت، پورت‌ها و حتی کابل‌ها از موارد مهم برای بررسی این وسیله کاربردی است.

قیمت در بازار جهانی : ۴۸۰ هزار تومان – این دستگاه با باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپرساعت توانایی شارژ وسایل الکترونیکی به مدت ۴۸ تا ۵۲ ساعت را دارد. وزن کم، داشتن دو پورت USB و توانایی شارژ همزمان دو دستگاه از مزیت‌های این پاوربانک قدرتمند است.


قیمت در بازار جهانی ۱۵۰ هزار تومان
شاید با این قیمت و این سطح از عملکرد بهترین گزینه همین پاوربانک باشد. تمام ویژگی‌های یک پاوربانک خوب از جمله حجم و وزن بسیار کم، طراحی زیبا و قیمت پایین در این محصول شیائومی وجود دارد. باتری ۱۰۰۰۰ mAh آن می‌تواند گوشی آیفون ۷ را تا چهار بار شارژ کند.


قیمت در بازار جهانی ۴۰۰ هزار تومان – این وسیله با باتری ۲۶۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت، خروجی AC و دو پورت USB بهترین انتخاب برای استفاده در زمان سفر است.


قیمت در بازار جهانی ۵۸۰ هزار تومان – وسیله‌ای که هم سریع شارژ می‌کند و هم سریع شارژ می‌شود.
گذشته از قیافه بد و بزرگی، پاوربانک آنکر قابلیت‌های زیادی برای شما فراهم می‌کند.
در اینجا به بیان چند نکته در رابطه با خرید پاوربانک می‌پردازیم:
۱. کسانی که به دنبال یک دستگاه سازگار با انواع مختلف گوشی‌های هوشمند هستند، باید از سیستم شارژ سریع ۲.۰ یا ۳.۰ و گواهینامه PD این دستگاه اطمینان حاصل کنند.
۲. هیچ گاه به اظهارات کمپانی مبنی بر شارژ وسایل مختلف اعتماد کامل نداشته باشید. توانایی باتری براساس تعدادی از فاکتورها تغییر می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا