HUAWEI P Smart یک گوشی شگفت‌انگیز که هم‌اکنون در دسترس است!

به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه اما با یک دوربین شگفت‌انگیز، یک صفحه‌نمایش خیره‌کننده و یک تجربه بی‌نظیر هستید؟ به لطف HUAWEI P Smart تمام نیازهای شما می‌تواند به جواب خوبی برسد.

موبنا – در اینجا دلایلی وجود دارد که شما باید این تلفن را به‌عنوان یک دستگاه خاص در نظر بگیرید.

HUAWEI P Smart یک گوشی شگفت‌انگیز که هم‌اکنون در دسترس است!

صفحه‌نمایشی بی‌نظیر رو به روی چشم شما!
HUAWEI P Smart دارای صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی با رزولوشن Full-HDو نسبت تصویر ۱۸:۹است که حاشیه‌های بسیارکمی دارد و به شما امکان مشاهده گسترده‌تر و تجربه بهتری را می‌دهد. علاوه بر موارد گفته‌شده، این گوشی طراحی ساده و ظریفی دارد. کاملاً جمع‌وجور است و به‌راحتی می‌توان در تمام موقعیت‌ها از آن استفاده کرد. این گوشی هوشمند دارای حالت منحصربه‌فردی One-touch Split-screen است که شما را قادر می‌سازد تا همزمان دو برنامه را بدون هیچ‌گونه تأخیری در اجرا استفاده کرد.

یک دوربین که می‌داند شما چه چیزی می‌خواهید!
از دیگر ویژگی‌های هوشمند HUAWEI P Smart باید به دوربینان اشاره کرد. دوربینی دوگانه تشکیل‌شده از لنزی ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل که تجربه متفاوتی خواهد داشت. ارائه ویژگی‌های عالی مانند حالت بوکه، حالت portrait برای دوربین جلو، Smart Face Beauty و توانایی تشخیص ژست‌های حرکتی، این گوشی را تبدیل به ابزاری کرده است که می‌تواند تصاویر بسیار شگفت‌انگیزی را برای شما حتی در شب ثبت کند. برای بهبود عکاسی با نور کم، Huawei پنج عدسی بسیار دقیق را به گوشی اضافه کرده است تا به شما کمک کند عکس‌های واضح‌تر را در شرایط کم‌نور ضبط کنید. این گوشی همچنین یک دوربین بسیار باکیفیت ۸ مگاپیکسلی را در جلوی خود قرار داده است تا بتواند با حالت تشخیص چهره تصاویری سلفی بسیار خوبی را با توجه به بهبودهای نرم‌افزاری به ثبت برساند. علاوه بر این، الگوریتم بهینه‌سازی تطبیق رنگ اتوماتیک HUAWEI می‌تواند زیبایی پوست را در سطوح مختلف درک کند. HUAWEI P Smart دارای ویژگی gesture shot است که شما برای گرفتن تصاویر سلفی می‌توانید از حرکت دست خودتان استفاده کنید.

HUAWEI P Smart یک گوشی شگفت‌انگیز که هم‌اکنون در دسترس است!

گوشی هوشمند که عادت‌های شما را یاد می‌گیرد و پیش‌بینی می‌کند!
HUAWEI P Smart همراه با EMUI 8.0، عرضه‌شده است. EMUI 8.0 همراه با Kirin 659 می‌تواند عادت‌های شما را یاد بگیرد و رفتار شما را پیش‌بینی کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر و سریع را به شما ارائه دهد. مطمئناً این فرایند به لطف EMUI 8.0، تجربه استفاده از شما بعد از مدتی را دقیقاً همانند روز اول تداعی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا